BettyBoob Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 det er litt forskjellig fra flyselskap til flyselskap, uansett hadde du nok måttet hatt attest fra lege om at alt er ok.... jeg ville ikke gjort det, men det er meg da...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 De fleste godtar det, men du bør sjekke med flyselskapet du skal fly med, hvilke regler de har for slik. Men regner med at det burde gå greit! Det er vel mest deg det kommer an på, men bare ta de forhånsreglene som er med mye vann/drikke og støttestrømper så er det nok ikke noe problem =)) God tur da (kanskje)
imsdal med julesmak Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Det avhenger av flyselskapet det. Sas og norwegian osv. har stortsett ikke restriksjoner før det er 1 mnd. igjen til termin. Jeg fløy en mnd. før termin og hadde overhodet ingen problemer med det.
tre små... Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 ja jeg gjorde det... men når vi skulle hjem fikk jeg nesten ikke bli med... hehe.. hva da.. skulle jeg blitt der liksom...? men det var pga ho dama trodde jeg var lenger på vei! sa jeg bare var 7 månder men såvidt ho trodde meg;) ville se papirer men de hadde jeg i bagen så da gadd ho ikke og sendte meg avgårde... er nok lurt å ha papiere ja! men tror det er lov.. fram til uke 36 eller noe?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 tror det er standar i norge å må ha atest fra lege når det er tre uker til termin, men reglene er annerledes i utlandet
It's all about me Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har flybiletter for å fly hjem når jeg har 7 uker igjen jeg, det blir spennende å se om jeg slipper om bord da, ha ha ha. Trodde grensa som regel lå på 4 eller 6 uker jeg :oD
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2007 Ble ikke så stor forrige gang da, så får satse på det denne gangen også haha Får snakke med legen om det da det nærmer seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå