Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Fikk ei jente på 3150 gram og 48 cm (h.o. 34 cm) i går 7.desember kl 1145! (uke 37+5) Hadde en superfin fødsel (synes både jeg, mannen, jordmor og barnepleier). Tok 5 timer fra dryppet ble satt og til jenta var ute. Har kommet hjem fra sykehuset nå i kveld, og alt går bare bra. =0)
Methos 15pp Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer til den nye verdensborgeren og dere:=)) så deilig å få reise hjem alt! Flott alt har gått bra under fødselen. Masse lykke til videre med den nyfødte:=)
NoDoubt Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer så mye:-) Ble du satt igang siden du fikk drypp?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk alle sammen! NoDoubt- ja ble satt igang da jeg hadde lite fostervann, kombinert med at jeg hadde gått med kraftige maserier siden søndag ettermiddag
Alba44 Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer så mye med verdens beste julegave!!!
mamma-til-4 Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer så mye:) Det var litt gøy å lese målene,for det var akkurat de samme som min sønn som ble født i juli i år:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer så mye med jenta deres. Jeg har tenkt på dere. Dere fikk jamen en fin julegave på forskudd må jeg si
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. desember 2007 Takk for det, Verdens peneste gogutt er min! Noen julegaver er det helt greit å få på forskudd! ;0)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Jepp, blir sikkert koslig for dere å ha en liten baby i år i jula. Dere må kose dere masse da. Er sikkert veldig stolt storebroren også, Klems
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 9. desember 2007 Ja blir ekstra kos denne jula ja =0) Storebror er kjempestolt men litt usikker på hvordan han skal takle denne nye babyen. Men han har veldig lyst å ligge i vugga sammen med henne da, og går og legger kosekluten til henne stadig vekk =0) KLem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå