Gå til innhold

Da har vi fått jenta vår! =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ei jente på 3150 gram og 48 cm (h.o. 34 cm) i går 7.desember kl 1145! (uke 37+5)

Hadde en superfin fødsel (synes både jeg, mannen, jordmor og barnepleier). Tok 5 timer fra dryppet ble satt og til jenta var ute.

Har kommet hjem fra sykehuset nå i kveld, og alt går bare bra.

=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :D

Skrevet

Gratulerer til den nye verdensborgeren og dere:=)) så deilig å få reise hjem alt! Flott alt har gått bra under fødselen. Masse lykke til videre med den nyfødte:=)

Skrevet

gratulerer så mye.

kos dere masse:)

Skrevet

Gratulerer så mye

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Ble du satt igang siden du fikk drypp?

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

NoDoubt- ja ble satt igang da jeg hadde lite fostervann, kombinert med at jeg hadde gått med kraftige maserier siden søndag ettermiddag

Skrevet

Gratulerer så mye med verdens beste julegave!!!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Det var litt gøy å lese målene,for det var akkurat de samme som min sønn som ble født i juli i år:)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta deres. Jeg har tenkt på dere. Dere fikk jamen en fin julegave på forskudd må jeg si

Skrevet

Takk for det, Verdens peneste gogutt er min! Noen julegaver er det helt greit å få på forskudd! ;0)

Skrevet

Jepp, blir sikkert koslig for dere å ha en liten baby i år i jula. Dere må kose dere masse da. Er sikkert veldig stolt storebroren også, Klems

Skrevet

Gratulerer så mye med tulla di :)

Skrevet

Ja blir ekstra kos denne jula ja =0)

Storebror er kjempestolt men litt usikker på hvordan han skal takle denne nye babyen. Men han har veldig lyst å ligge i vugga sammen med henne da, og går og legger kosekluten til henne stadig vekk =0)

KLem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...