Gå til innhold

kjærring!

FletteMette&DenLangeMelkeveien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrrr, slutt å legge deg opp i alt ditt irriterende surpomptryne!!!!!

Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper det var anonym du sikta til:-)

Skrevet

Jeg siktet faktisk til naboen denne gangen, men anonym kunne forsåvidt trengt noen gloser h*n også.

Skrevet

Phonex... stapp en banan i ræva å hold kjeft:-) Spurte hu Som hentet grøt på andre sia av elva:-) og hu har svart:--)

Skrevet

Jeg holder meg heller til agurk, din analfabet.

Skrevet

Like greit det... det værste jeg vet er å få maiskorn under forhuden, så fortsett med banan eller agurk du:-)

Skrevet

Jeg var ikke homo før jeg begynte å oppholde meg på kranglesiden:-) ble det plutselig bare... over natten:-)

Skrevet

Samme skjedde visst en til her inne, har jeg hørt.

Skrevet

forundrer meg ikke:-) Så du har vært her lenge?

Skrevet

Ikke rart at mannfolka da blir homo, når de forviller seg inn her:-)

Skrevet

Jeg er en tiltrekkende kvinne, med yppige former. Enhver manns drøm.

Skrevet

For å være ærlig, så driter jeg i hva en eller annen kroppslyd-/væske mener.

Skrevet

Ser du har problemer med lukkemekanismen der bak? Ikke rart du høres ut som ei drittkjerring med den holdninga:-)

Skrevet

Ho mener jeg skal ta skrikekur på nissebopen min for å få henne til å sove i egen seg hele natta og ikke nattamme mer siden hun er så stor. Hva faen har hun med det. Fra nå av skal jeg ljuge til folk og si at hun sover hele natta så jeg slipper å krangle med folk som ikke har unger om hvordan jeg skal gjøre ting.

Hun mente dessuten at det var dårlig gjort av meg ovenfor bop at jeg ikke ville ha henne i barnehage før hun er to år. Hun mente hun kom til å bli en taper på det sosiale plan. Hørt sånt tull? Tror neppe Den ungen der blir noen enstøing av å bli hjemme et år ekstra...

Jeg klikker av den dama der altså, og jeg merker at sånne ting får meg til å ønske meg tilbake til storbyen.

Skrevet

Hehe, gjør som meg, ikke snakk til dem. Bare nikk, eventuelt et "hei" på en særs god dag.

Skrevet

Det er det som bare funker i Storbyen. Her på landet blir man prakket på unaturlig mye naboskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...