Håperpåønskebaby Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Er en stund siden jeg har hørt noe nå, var så mye styr og spekulasjoner rett etter at de 4 barna kom... Noen som har hørt hvordan det går med hele familien?
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Syns du er innmari kranglete som spør. La nå dette ligge. Du har andre ting å konsentrere deg om, har du ikke?
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Kranglete? Herregud,må jo ha lov til å spørre et enkelt spørsmål! Her inne spørres det jo etter alle mann alle om hvordan det går med dem! Spiller vel ingen trille om de har fått 1,2 eller 4 barn!!!
It's all about me Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Det er vel ikke akkurat HI som er kranglette Pølseskinn.... Kanskje det heller er DU som skal finne andre ting å konsentrere deg om.
Marit82 Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Sikkert kranglete jeg å , men...... Hva mente HI ? Hva har skjedd?
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Hun lurte kun på det som står i hennes innlegg..hvordan går det med denne familien,på lik linje som vi spør om hvordan det går med andre her inne!
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 noramor- spar deg det der. Du vet like godt som meg hva som er greia. Jeg driter så innmari langt i deg og om du er redd for å gå imot flertallet på bim. For oss som har et sosialt liv utenfor denne verden din, så skåner man gjerne mennesker som blir hengt ut. Er det ingen andre dere savner? Har dere ikke hørt om andre personer her inne som dere lurer på? Hvorfor akkurat henne? Jo, for det er nettopp intriger og eventyr som opptar dere! La nå dama få fri fra spekulasjonene deres. Enten dere er for eller mot at jeg går imot HI. Hun vet helt sikkert at det har vært litt spekulasjoner rundt dette.
It's all about me Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Men det er da ofte spørsmål om hvordan det går med andre også, dette er ikke et unikt spørsmål akkurat. Du trenger ikke se langt ned på siden her for å finne et spørsmål om hvordan det går med en annen. Så det er andre som savnes også ja. Hvorfor akkurat ToBlå ble etterlyst er vel rett og slett fordi hun vistnok nettopp har fått firlinger.....
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Spar deg selv,Pølseskinn...... Jeg har ikke noe behov for å inntriger og dritt..... Jeg har ikke vært så veldig inn i denne "debatten",så jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er problemet her..... Jeg leser andre innlegg hvor det spørres etter den ene eller andre,som også jeg lurer på hvordan det går med.
Hvitkløver2020 Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Uffameg.........tenkte å spørre om det samme, men ... Det er jo kjempe spennende med 4-linger. Hva er galt med det????? Skjønner ikke noe jeg!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Enig i at man må få lov til å spørre hvordan det går med folk, uansett hvem det gjelder! Og det har jo vært stille fra To blå - 5 hjerter lenge nå, så det er naturlig at noen gjerne vil vite om det går bra med henne og barna hennes!
Håperpåønskebaby Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2007 Ingen som har hørt fra henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå