Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Tja, det kan nok høres litt fjortis ut, men reelt nok for meg. Krangling med typen... Han er vekke å reiser, vi har ikke snakket siden onsdag. Det er alltid jeg som ringer så nå tenkte jeg at han skulle få ringe, han ringer i dag. Greit nok det. Jeg sier at jeg vil gjerne ha en melding når han er kommet fram, for å si at alt er bra. Ikke noe mer enn det, vi trenger ikke å snakke hver dag. Han skulle på kino nå med en dame jeg ikke liker så godt av diverse grunner. Greit for meg det også, han bestemmer hvem han vil være sammen med. Men pga at jeg mener burde sende en meld når han er kommet fram for å si at alt er bra osv osv, så utvikler det seg litt friksjon mellom oss. Jeg hadde ingen tone, var hyggelig i begynnelsen, men jeg fikk vel litt "tone" etterhvert i samtalen. Han sitter å prater rett foran henne og det er noe jeg misliker sterkt, at han utleverer meg. Han sier rett foran henne at det er jeg som har problemer osv... Dette er en privat samtale skulle en tro. Men det verste er når han legger på, han sier hadet og legger på uten at jeg får sagt noe, dvs han tror han legger på. Han har handsfree og drar bare den ut, slik at jeg hører han sier ÅHHH!! høyt til henne og hun flirer rått! De sier noe, men jeg blir litt sjokket over at han utleverer meg slik til henne at jeg ikke får med meg det de sier. Ok, overreagerer jeg? Eller er dette skikkelig respktløst av han? Akkura nå er jeg sint, så da klarer jeg ikke helt å se om det er bare filleting, eller om dette er seriøst brudd på tillit. Jeg hadde aldri kunne utlevert han på den måten. Ikke var det en ordentlig krangel heller. Ingen sinte stemmer eller heving av stemmer...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 På tide å ta et hint tjukka!! Du høres ganske bitch ut for min del:-)
julesklia Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jeg synes ikke du overreagere. Hadde funnet meg noen bedre enn det der
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Æsj, for en kjip situasjon. Jeg skjønner ikke hvorfor han er slik altså. Har ikke hørt fra han siden, han vet nok ikke ennå salaten han har tråkket i. Det verste er at jeg tror at han ikke skjønner problemet i det hele tatt. Jeg har det litt vondt jeg nå.
-Hengebuksvinet- Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 til en lang samtale når han kom hjem. For å få klarhet i hva det egentlig er han driver med. Tror ikke det har noe for seg å ta dette over telefon. I samtalen ville jeg vært veldig tydelig på at jeg synes det er respektløst å omtale deg sånn foran andre, og at du forventer at han utad spiller på lag med deg. Uansett hvor uenige dere skulle være dere imellom, bør du kunne forvente at han ikke fremstiller deg ufordelaktig til andre. Synes du høres ut til å være en veldig tolerant og lite krevende kjæreste jeg, som aksepterer at mannen din går på kino sammen med en dame som du ikke liker (og har grunner for å ikke like). Det tviler jeg på at jeg hadde akseptert, selv om jeg i bunn og grunn er enig med deg om at folk må få gjøre som de vil. Men her har vel dette aldri vært en problemstilling, siden mannen min hele veien tar hensyn til meg og følelsene mine. (Tror ikke det hadde vært naturlig for noen av oss å gå på kino med en av motsatt kjønn, men det kan jo være pga at vi ikke har så supernære gutte/jentevenner). Tror du må bli litt tøffere. Enkelte jenter tror de er kule kjærester om de ikke stiller krav til kjæresten. Jeg er overbevist om at jeg fortjener respekt og å bli behandlet som en "prinsesse", og dermed smitter dette synet litt over på mannen min også. Han er heller ikke flink til å ringe hjem, når han er borte i jobb, men hadde han utlevert meg sånn til en kollega eller venn hadde jeg blitt rasende. Hadde nok ringt tilbake umiddelbart, og sagt klart fra om hvor skapet skal stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå