Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Ok så lillegull har ikke vært ute på tur de siste 3 dagene....MEN jeg og sambo har begge vært syke og slitne og har hatt meeeer enn nok med å karre oss ned våre 4 etasjer for å lufte hunden vår... jeg hadde ikke hatt sjangs til å bære en 5 mnd hammel baby i tillegg!! Hvorfor må hun bry seg? er det virkelig viktigere at lillegull blir luftet enn at mor og far "overlever" influensaen... ikke skjønner hun at vi ikke orker at hun stikker innom hele tiden når vi er styke! for min del går jo det greit, hun er jo moren min, men sambo vil gjerne ha fred.... dagens utblåsning!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2007 ble en del skriveleifer her....snuppa er på fanget;)
FrøkenSprøken Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Velkommen i klubben;) (Svigerfar her da...) *trøsteklem sendes din vei*
Mrs. Bouquet Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Oi, har influensaen kommet? Hvor i landet bor dere?
solemio Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hehe, skulle nesten ønske at min mor brydde seg sånn... Blir litt sjalu over slike innlegg, jeg. Men det var nok ikke svaret du ville ha?
BettyBoob Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 uff, slitsomt med brysomme mødre/bestemødre!! gi henne klar beskjed hvis du klarer...hehe!
mai_med_gulljenta! Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Kan ikke moeren din trille henne en tur da? Men skjønner det e irriterende med all innblanding, mamma e sånn å.... Men mamma vet det godt selv å beklager seg ofte "sorry bare at jeg e så glad i gullet" hehe Ikke alltid lett med disse mammaene nei;)
celodi Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Om hun vil at barnebarnet må ut på luftetur kan jo han ta seg en trilletur neste gang hun kommer da=)
Skravlemamman Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Sånn er mora mi også. Sender spydige stikk sånn at samvittigheten sniker seg fram, selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde dårlig samvittighet.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2007 østlandet:) tror det er influensa i hvertfall....sambo har vært dårligst med 40 i feber og diare og vondt overalt..... vet at mamma maser fordi hun bryr seg....men er så slitsomt likevel! hun tilbø (hm er det riktig tro?) seg å gå med snuppa i dag, men jeg ble så sinna på henne når hun maste at jeg sa nei......slemt av meg, jeg vet! men vi har et typisk trøblete mor datter forhold.... usj litt dårlig samvittighet...men for å være ærlig så hadde vi egentlig trengt hjelp med hunden ikke snuppa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå