Gå til innhold

noen her som har hatt heftig bihulebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen for ca 3 dager siden der han sa at jeg hadde bihulebetennelse. går på pencilinkur nå, men har ikke blitt noe særlig bedre. lurer på om kanskje det ikke er bihulebtennelse? litt redd at det kan være noe mer alvorlig:( har press ved kinn,panne og nese. om og ør rundt tinningen og nedover mot hørene, mandlene og kjeven. hadde dere de symtompene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAA

hadde det da jeg gikk gravid og det er helt jævlig... og det høres ut for meg som det er nettopp dette du har..

Jeg fikk ikke noen sterk pencillinkur siden jeg var gravid og det tok litt tid, men ble gradvis bedre når jeg startet...

Skrevet

Hadde også bihulebetennelse og det er noe av det verste jeg har hatt ja. Begynte med forkjølelse og skikkelig potta tett i to uker. Fikk beskjed av en lege at jeg bare skulle bruke saltvann-mongo lege!! Så fikk je noe jævlig tannverk, bestilte meg tannlegetime , men så kom jeg på at kanskje det var bihulene. Det ble bare verre og verre, føltes som hus skulle ekplodere hvis jeg flyttet på det. Je prøvde det jeg kunne for å ikke grine, men det var jo ikke lett for da ble det enda mer trykk. Fikk også bare en mild penicillinkur og skikkelig kur med saltvann og nesedråper, og det var noen dager i helvete før det begynte å løsne. Å gud hvor deilig et var når det knitra og braka oppi der og det begynte å renne litt etter litt. Jeg misunner deg IKKE!! men hjelper ikke kuren så ring legen kan hende du bør ha en annen en:)

Skrevet

Ifølge symptomene dine, høres det ut som en bihulebetennelse. Har hatt det slik da jeg hadde kraftig bihulebetennelse, hadde i tilegg hodepine og det gjorde veldig vondt i hodet når jeg bøyde meg. Fikk også først penicillin, men det måtte sterkere ting til da jeg ikke ble bedre. Måtte bytte til et mer bredspektret antibiotikum, det tok knekken på betennelsen.

Tar du nesespray som otrivin o.l i tillegg? Det kan være lurt, da det hjelper til å åpne opp. Det hjelper veldig hos meg.

Hvis du ikke blir bedre etter to-tre dager med penicillin, vil jeg anbefale deg å kontakte lege igjen.

Lykke til.

Skrevet

ja skal ta å ringe på mandag hvis det ikke har blitt bedre. tok en heftig dose med ibuxer nå. hjalp litt faktisk. håper det varer til jeg legger meg.. så er det en helvete dag i morgen igjen :(

Skrevet

STAKKARS!!! Bihulebetennelse er så grisevondt! Det hender at den er så heavy at det må sterkere lut til som de sier over her. Det skal roe seg etter to-tre dager på penc, hvis ikke så må du ha noe annet. Ibux er det som hjelper best mot øre, nese og hals, og PEIS på med nesespray!!!! God bedring!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...