Mirakeljenta08 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 lillegutt har fått efedrin for hosten, men har holdt det gående i hele natt å var helt hyper, kjempeblid skulle bare ikke sove,,, noen sier det e ren bivirkning, så får ikkke den lenger nå. men hvor lenge kan de sitte i kroppen... han har ligget å sutret når jeg la han. noen som harhatt det sånn håper dere svarer får er ikek så veldig moro dette
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Her er det omvendt.. Mina blir døsig.. hehe..
ScaryMama Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har aldri brukt det på baby men har tatt det selv. Hos meg satt det lenge i kroppen, tok det på morgenen og slet skikkelig da jeg skulle sove på natten. Ble også i veldig dårlig humør på kvelden... Vet ikke hvordan det fungerer på babyer men jeg syns det var utrolig ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Datteren vår fikk efedrin da hun var 1 1/2- 2 år, og hadde bare positiv virkning på henne. En gang var vi hos svigerinnen min og hun hostet slik, så jeg spurte om de hadde hostesaft - og da sa hun at de hadde efedrin - men det fikk jeg ikke... Hva? svarte jeg, hvorfor ikke? Da fortalte de at sønnen der ble helt hyper når han fikk det - og en sykepleier hadde fortalt at hun skjønte ikke hvorfor små barn fikk det. Hun selv hadde fått helt hjerteklapp selv og fikk ikke sove og var helt uvel av det. Vet ikke hvor lenge, men hun skjønte iallefall ikke at små barn kunne få det utskrevet. Leser du pakningsvedlegget står det vel kanskje noe der. Ring legen og få noe annet, cosylan eller sånn?!
Mirakeljenta08 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 følgte ikke med noen pakningsvedlegget så skal ringe legen til mandag men hoster ikek så ilel så kanskje han kan slipp da. men håper det går greit io natt tvi tvi. aldri noe problem med søvnen he ri gården elelrs
Mirakeljenta08 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 fikk ens tor flaske som står i kj.skapet. men var ingen bruksanvisning nei
Rut Bram Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Det er veldig viktig å bruke riktig dosering på slik hostesaft. Dette må du ha fått av legen som foreskrev det, her er de ihvertfall veldig nøye på det. Vår jente (14 mnd) har brukt det i flere perioder med god effekt, men det er som sagt viktig å gi akkurat så mye som de skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå