Isopora Gravid♥ Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg føler meg konstant sulten om dagen, nesten så det går over til sterk kvalme i noen minutter. Det er selv om jeg har spist. litt øm i brystene, stikking i magen,romlinger og smerter i leggene. Er dette syntomer på at jeg kan være gravid? 1 uke igjen til IKM tror jeg.. så ustabil sykluss at det er ikke godt å si. Har UV og går på en sterk penselinkur nå.. har ikke noe lyst til å ta den tilfelle det skulle være håp om jeg er gravid, men kan jo ikke la være.. Noen som kan svare svare på om det er symtomer? ny her inne, selv om jeg har prøvd i noen mnd. nå. Hva betyr pp?
It's all about me Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Kan bare si at det er som å beskrive min første tid....bortsett fra at ikke hadde ømme bryster. Så det kan være et tegn ja, men samtidig kan psyken og håpet bringe fram slike tegn også så det er aldri greit å vite.
Isopora Gravid♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 Hmm.. håper! men blei skuffa forje mnd, hadde noen symtomer da å.. kan være jeg bare ønsker det så sterkt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå