Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Om dere lager da:)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Har kjøpt et jeg da og skal pynte det i morgen sammen med mini:-) Idag pynta vi pepperkakehjerter og det var så koselig, halve godterier forsvant i munnen til mini gitt;-) Og han var hyper resten av ettermiddagen:-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Kjempe koselig ja:) Pynta pepperkaker onsdag jeg og lillegutt. Gleder meg til vi skal pynte pepperkakehuset:) Det forsvant mere i munnen enn på pepperkakene hos oss også
Tingelingelate med to tomater Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Hehe, rart med det der altså:-) Men koselig var det:-) Får kanskje ta å pynte pepperkakehuset tidlig imorgen og gå ut etterpå slik at han får av seg noe energi...regner med det forsvinner like mye godterier da også:-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 Ja det gjør det nok;) lillegutt fikk i seg alt for mye søtt i dag..pynta ikke pepperkakehus, men var hos bestemor og bestefar + at det var lørdag. hehe var veldig tydelig ivertfall:) Men man må vell regne med at det blir litt ekstra i desember:)
mai_med_gulljenta! Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Vi pyntet pepperkake huset på torsadg, å snuppa er såååå stolt!! I dag fikk vi besøk å da måtte hun vise dem huset med en gang, halvspiste seigemenn å nonstopp hehe de e så herlig:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2007 Hehe ja de er herlige:) Da lillegutt pynta pepperkaker, havnet det halvspiste nonstopp på flere;) Kjempe koselig med de små
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 pynta på torsdag. småen er syk så vi måtte finne på noe korselig, og peppekakehus er jo koselig. men han forsto ikke helt konseptet med og pynte pepperkakehus.
jentebanden Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 I går. Vet ikke hvor lenge pynten holder, hun har skrapt av seigmenn i hele dag...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 pyntet forrige helg vi. det gikk så som så.. når det knakk i to og måtte limes på nytt. sukk. ble mer stress en kos, så gleder meg til å lage sugar cookies og pepperkaker å pynte...
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Pepperkakehus? Så uansvarlig! tenk å feite opp ungene på den måten. FY!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå