Gå til innhold

Når pynter dere pepperkakehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere lager da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neste helg tror jeg

Skrevet

Har kjøpt et jeg da og skal pynte det i morgen sammen med mini:-)

Idag pynta vi pepperkakehjerter og det var så koselig, halve godterier forsvant i munnen til mini gitt;-) Og han var hyper resten av ettermiddagen:-)

Skrevet

Kjempe koselig ja:) Pynta pepperkaker onsdag jeg og lillegutt. Gleder meg til vi skal pynte pepperkakehuset:) Det forsvant mere i munnen enn på pepperkakene hos oss også;)

Skrevet

Hehe, rart med det der altså:-) Men koselig var det:-) Får kanskje ta å pynte pepperkakehuset tidlig imorgen og gå ut etterpå slik at han får av seg noe energi...regner med det forsvinner like mye godterier da også:-)

Skrevet

Ja det gjør det nok;) lillegutt fikk i seg alt for mye søtt i dag..pynta ikke pepperkakehus, men var hos bestemor og bestefar + at det var lørdag. hehe var veldig tydelig ivertfall:)

Men man må vell regne med at det blir litt ekstra i desember:)

Skrevet

Hehe:-)

Skrevet

Vi pyntet pepperkake huset på torsadg, å snuppa er såååå stolt!! :) I dag fikk vi besøk å da måtte hun vise dem huset med en gang, halvspiste seigemenn å nonstopp hehe de e så herlig:)

Skrevet

Hehe ja de er herlige:) Da lillegutt pynta pepperkaker, havnet det halvspiste nonstopp på flere;) Kjempe koselig med de små:)

Skrevet

pynta på torsdag. småen er syk så vi måtte finne på noe korselig, og peppekakehus er jo koselig. men han forsto ikke helt konseptet med og pynte pepperkakehus.

Skrevet

I går.

Vet ikke hvor lenge pynten holder, hun har skrapt av seigmenn i hele dag... :)

Skrevet

pyntet forrige helg vi. :) det gikk så som så.. når det knakk i to og måtte limes på nytt. sukk. ble mer stress en kos, så gleder meg til å lage sugar cookies og pepperkaker å pynte...

Skrevet

Pepperkakehus? Så uansvarlig! tenk å feite opp ungene på den måten. FY!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...