Puncky med nr tre i magen Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Den ble borte i skogen i dag, og har vært borte i mange timer. Mannen min er ute for å se om hun har kommet til møteplassen, men tviler. Skal ut å lete igjen i morgen. Så trist... Det er så fryktelig kalt ute nå, og hun er korthåret. Også er hun mørkeredd, pysete som hun er. Uff, nå tenker jeg hun er desperat. Hvis hun ikke er død alt da... Egentlig håper jeg hun bare har skadet benet og bruker lang tid på å komme tilbake, men jeg har begynt å miste litt håpet nå... trist jeg...
☆Anonymia☆ Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 å nei å nei å nei.... stakkars vovven....huff.. får helt vondt i hjerterota av sånt..stakkars hunden.. håper hun kommer til rette veldig snart !!!!!
LizzyG Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 En kamerat av meg mistet også hunden sin i skogen når det var jakt. Etter ca 1 uke hvor de hadde prøvd alt så kontaktet de en som var synsk. Den synske klarte å se sånn ca hvor hunden lå, men at den lå helt stille så hun visste ikke om den levde. Dagen etterpå så dro de ut for å lete der den synske hadde sagt, og der fant de hunden i livet. Veldig tynn og med ødelagt hale, men idag er hunden like fin (men uten hale). Så prøv med en synsk en.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 oi, så utrolig.... Skal bringe det videre til søsteren min! Takk
LizzyG Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 En kompis av meg mistet også hunden sin i skogen, og etter de hadde lett i mange dager så kontaktet de en som var synsk. Den synske klarte å se hvor hunden var, slik at de fant den dagen etterpå. Selv om man er skeptisk til sånt, så er det jo verdt et forsøk.
LizzyG Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Sorry at det kom 2 ganger men datan klikka så jeg trodde ikke det første lagra seg.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 Da har vi funnet en liten, medtatt og kald, men frisk hund. Gjett om vi er glad!
LizzyG Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Det var godt å høre. Dakkars lille vofsen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå