Brunetta =) Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg ha spurt samme person tre ganger og får helt forskjellige svar hver gang. Så dette er ikke noe og tro på i det hele tatt. Merkelig at det ikke blir noe av de samme svarene. Dere som ikke kan dette må slutte og svare på innlegg. Dere bare gjetter i vilden sky. =(
Brunetta =) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Mamalari. 3 ganger og en annen sunze 2 ganger.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Huff jaa... det er nok dessverre en del falske her inne, som ødelegger for de andre..:S
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Mamalari har også spådd meg tre ganger, forskjellig alle tre ;-) (så man får tro det man selv vil tror jeg) - men det gir håp til mange da, om man ser det positive i det :-) Sunze har spådd meg i en annen ting, og det var skremmende bra for hun hadde ingen mulighet til å vite det hun sa (ting fra barndommen og oppover) - og hun spådde mye, veldig mye......som bare jeg vet fra før (så det stemte). En ting har disse damene til felles iallefall, de har alle spådd at jeg føder jenter. Så gjenstår det bare å se om jeg blir gravid og føder en jente da ;-)
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Man kan jo ikke tro blindt på spådom da. Det sier selv de som spår. Å tro på det, er noe man selv velger. Det de får opp er ikke alltid konkret, for de føler via energi , og får eventuelt opp bilder. Noen ganger klare, og noen ganger uklare. Andre bruker tarot ,pendel eller andre hjelpemidler. Som de selv har sagt ,så er det mange energier på en gang også. Jeg har selv blitt spådd noen ganger, og jeg har fått fortalt ulike kjønn o.s.v. Jeg tror fortsatt på spådom for det, alle synske mennesker har sine tolkninger også. Og de kan ikke alltid være hundre prosent sikre på hva de ser. Men de prøver så godt de kan å hjelpe oss, og besvare våre spørsmål for det. Så det er jo opptill enhver om de ønsker å bli spådd eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 men om ni inte tror på det varfør tar ni upp plats då... det finns faktiskt de som tror på dette og vil få chans at bli spådd.... alla får ha sin åsikt men om ni føler sånn så varfør er dere her inne då????
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Jeg skrev jo at jeg tror på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå