Gå til innhold

Idag hadde mannen min et raserianfall......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en diskusjon ang hans soving i helgene.Og da klikket det totalt og det endte med at han kastet spisestuestolen i gulvet. Den gikk i tusen knas selvfølgelig og det skremte sønnen vår på 1 1/2 år slik at han begynte å hylgrine. Stakkars. Pappa sint sa han. Prøvde å forklare at det var meg pappa var sint på og ikke han. Trøstet så godt jeg kunne. Har aldri opplevd slikt før jeg , så jeg er litt i sjokk enda. Har deres menn blitt så sinte før? Og har han blitt det foran barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, samboeren min har aldri blitt sånn sint før. Det må da kunne gå ann å diskutere uten å ødelegge ting i huset? Synes det var skremmende at han gjorde det forran gutten deres.

Skrevet

Nei så sint har min mann aldri blitt. Jeg hadde heller ikke akseptert at mannen min ikke klarte å styre tempramentet sitt bedre, særlig siden det også var barn tilstede....

Skrevet

Det har han aldri nei..og hadde han blitt det, så hadde ikke jeg og jenta mi bodd i samme hus som han det neste døgnet iallefall..

Skrevet

Han var vel bare veldig veldig sliten hvis du ikke har sett den adferden før.

Skrevet

Har aldri sett en slik side av han før så jeg får vel la han få tenke på det han har gjort. Syntes det var trist, og håper han vil snakke om det i morgen. Hadde håpet at det var noen som hadde opplevd det så jeg kunne få noen råd....

Skrevet

Ja får håpe det er noe så enkelt som det.

Skrevet

nei min har aldri blitt så sint..og kommer ikke til å bli det heller..

det der syns jeg er skremmende tendenser...

stakkars deg,ikke noe hyggelig i det hele tatt...

Skrevet

Nei han har aldri blitt så sinna før, ikke i nærheten engang. Vi prøver så godt vi kan å ikke krangle foran tuppa.

Men jeg er en hissigpropp, så om noe hadde terget meg sikkelig så kunne jeg sikkert ha ødelagt noei kampens hete jeg også hehe, har ikke gjort det enda, men kunne nok ha skjedd ja :)

Skrevet

Huff stakkars gutten din.

Sambo har aldri blitt så sint. Han har det bare ikke i seg. Hadde det likevel skjedd handde jeg tatt en alvorlig prat med han. Synes det er råttent å gjøre slik foran små barn. De blir jo selvfølgelig redde.

Skrevet

Min xmann kunne bli så sint og det er en avgrunnen at vi ikke lever sammen nå.

Min nåværende mann har aldri blitt så sint og jeg mener det går ann å diskutere uten man går løs på ting også når det er barn tilstede.

Det er ikke bra for barn høre på foreldrene krangle/diskutere og vi bør sjerme dem for det.

Håper for din del at dette var engangs tilfelle så dere slipper oppleve dette flere ganger.

Skrevet

Ja småen ble redd og det var ikke noe moro. Men jeg får ta en alvorsprat med han i morgen.

Skrevet

Ja, som et voksent menneske så burde han klare å kontrollere seg såpass at man ikke gjør dette foran et uskyldig lite barn.

Skrevet

Om gubben er så trøtt og ustabil som det er det nok en lur ide å komme seg til legen for en bredspektret blodprøve... Kanskje han mangler no?

Skrevet

Ja, en gang. Foran lillemor, som ble redd og lei seg og meg, ut av ingenting liksom. :( Jeg sa noe til han på en litt sur måte som han tolket helt feil.

Det er skikkelig ekkelt og jeg føler med deg.

Hvis han gjør det en gang til sparker jeg han ut. Hadde skjønt han hvis han hadde hatt _god_ grunn, men det syns jeg ikke han hadde.

Kort lunte er en dårlig egenskap når man har barn. :(

Skrevet

Faren min fikk rasianfall noen ganger, han knuste ikke stoler, men jeg har sett ham knuse lampe, glass, dundre i dør... Faren min har hatt problemer med medisiner han har tatt og det var i forbindelse med det at det klikket for ham en gang i blant. Kanskje lurt med en legesjekk sånn som expat sier?

Skrevet

Ikke bra. Ble satt tilbake til barndommen og mammas samboer jeg nå. For din skyld håper jeg dette ikke skjer igjenn, slike anfall forran barna er ikke bra.

Skrevet

Nei, han blir ikke sint. Eller, jeg har sett han sint en gang. Vi var ute i en liten båt, og fikk motorstopp. Han fikk ikke igang motoren igjen, ble sint og kastet årene på sjøen. Smarte mannen! :) Tenkte nok ikke helt klårt der nei! :)

Skrevet

eksen min ble så sint mange ganger, raserte hele leiligheten og knuste ruter, knuste seng og tv med hammer osv osv osv ... men han var psykisk syk da... Syns det var dårlig av han å gjøre sånt (og ihvertfall med barn tilstede...) ta en alvorsprat med han. Slikt hadde jeg IKKE akseptert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...