tina_mor Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 har en partner som er ute og reiser /på jobb dager evt uker av gangen?? Hvordan synes dere at det er?? Er han /henne langt unna hjemme??
nimmi Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Har vært borte mellom ett og tre døgn flere ganger. Det har gått helt fint, men ser helst at han er hjemme ja! Godt med ekstra hender og så er det jo så godt å være sammen med sitt lille barn!
velsignet med to Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Gubben her er borte 4 uker og hjemme 4 uker. Jævlig de første dagene han er ute, men venner meg fort til det. Og nyyydelig når han er hjemme hehe Han jobber i Nordsjøen.
ifie Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Kjæresten min jobber på teater og da reiser han ut på turné av og til. I perioder ofte, andre ganger lenge og av og til bare noen dager. Etter jul ska han være borte en hel månde!! Nei, jeg liker det ikke noe særlig. Jeg får jo ingen "pauser" iløpet av dagen, så det blir jo slitsomt. Likevel vil jeg heller ha han i en jobb han storkoser seg i enn en kjedelig jobb han ikke trives like godt i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå