Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...helt til neste dag

kan noen skyte meg?

evt legge stine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det med ungdommen i dag som ikke har drikkevett ;)

Skrevet

akuratt på dette julebordet er det ikke tradisjon for vett...

Skrevet

Jeg heier på julebord uten julemat. Hvem gidder vel å bry seg med hva en spiser i alle tilfeller, når målet er ei skikkelig fylla.

Slapp av med en paracet og tanken om at fylleangsten stort sett er like fremtredende hos resten av julebordet....

Skrevet

Trang i badehetta i dag?

*fnis*

Skrevet

vi spiste mat vøtt, på en bra restaurant til og med, det er også tradisjon

paracet ja....god ide

resten av julebordet regner jeg med har det vondt

Skrevet

den er ubehagelig trang og utilpass :(

Skrevet

Vi har begynnt med julebord som søndagsmiddag. Da kan vi eta det vi er god for. Så tar vi heller festen som fest. To paracet og en ibux, uslåelig komb.

Skrevet

Jeg har ikke vært på julebord men er like forbanna trang i badehetta.... egentlig litt tett i hele hode!

Men du hadde det hyggelig?

Skrevet

så du mener det er maten som ødela? hehe

Skrevet

Absolutt. Den feite julematen gir forhøya blodtrykk og fettavleiringer i arteriene.

Føler du deg litt mere bumpete nå?

Skrevet

neida, må ha litt phett

dessuten spiste jeg pinnekjøtt, er det så fett? og blir ikke fettet litt lettere å få gjennom systemet når det geleides av x antall enheter akevitt?

Skrevet

Du er inne på noe der. Pinnekjøtt er noe av det feiteste kjøttet du kan ete, men akevitten gjør nok jobben skal vi se. Den fører iallefall til at en blir akutt bumpete, julemage eller ei...

Skrevet

fett nok dah

god var det hvertfall

greit å starte å bygge julemage nå, bare noen uker igjen vøtt :)

ok, jeg må legge lillebråk......jeg har ikke lyst

hva er oddsen for at hun bare sovner i sofaen?

Skrevet

tjaaaa, julebord er ikke så überstas når mannen er på julbord og jeg er hjemme med sykt barn. On the other hand, så har hun sovna (YES!) og det er egentlig litt digg å være hjemme alene!

Skrevet

Du skal være glad du får været på julebord i det hele tatt du! Det blir likar i morra.

Skrevet

jajajaja........men alikevel dah

tenker du på alle de rompeløse barna i afrika som ikke får gå på julebord eller?

hva stopper deg i å gå på julebord da?

Skrevet

Vi blir ikke bedt på julebord. Ellers hadde ingenting stoppa meg vet jeg, sier ikke nei til gratis mat jeg:D

Skrevet

ja ok, ikke med arbeidsgivere heller?

jeg pleier å være på mye med jobben, men nå jobber jeg ikke så da blir det bare vennejulebord.....som seff er mye bedre!

du får dra igang et bord sjøl dah....og be gjestene ta med maten. høhø

Skrevet

Arbeidsgiverne nei, er de som ikke fikser julebord. Venter fortsatt på en middag vi skulle hatt siden rett etter jul, har ikke hørt noe mer om den saken. Helt klart er vennejulebord bedre, men det blir liksom ikke det samme da man ikke kan ta et glass vin til maten;) Jeg får ta det igjen en vakker dag.

Skrevet

det var det jeg gjorde i går, tok ett glass vin til maten....hehehe

men ja, du er jo i en ikkedrikketilstand nå, det er sikkert verdt det vil jeg tro

Skrevet

Helt klart verdt det, bare føles ikke sånn til tider.. Drakk du vann til vina? Det er veeeeeldig viktig (sier mamma)

Skrevet

jeg drakk ikke vin! og hvertfall ikke vann

angrer nå

Skrevet

Off! Da må du drikke vin og vann neste gang, det er veldig lurt. Og litt kinesisk på slutten av kvelden.

Skrevet

neste gang.....blir ikke sammen med den gjengen der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...