Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er vel på julebord i kveld, men skriver alikeel jeg, og håper du ser dette når du kommer hjem.

Du er gaaaaal altså, jente!! TUSEN millioner takk (eller en milliard, som noen ville si) for en kjempefin julekalender!!!! Så forseggjort og fiiin da! Den har fått god-plassen på kjøkkenet hvor egentlig den vanlige årskalenderen henger :)

Og du - halloooo - pakkene da! Jeg har åpnet 1-2-3-4-5-6-7-8 i dag, og fått MASSE fint!!! Kartong, bånd og masse mer! Og bok!! Du er ikke riktig klok... Hvis du ikke visste det :-p

På toppen av det hele, tusen takk for julekort OG julepakke til minimin. Jeg gir meg over altså. Du er ikke klok. Punktum.

Åja, PS, skal til svigermor i kveld og hente pakken fra koseposen også. Gleder meg til å se posene du har sendt!

Klems!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære, kjære, kjære Lene!!

Posene var nydelige!! Den rosa var kjempefin, og treposen var den beste!!! Jeg er sååå lykkelig!!!! Takktakktakk!!!!

¨

Stoooor klem!

Skrevet

noen trenger lykkepiller, og noen trenger lene :):):)

men eg er litt lei meg, å sørger ennå over kjolen min, OG skoene mine, som desverre også omkom inatt....

skal ennå prøve gjenopplivning, men det ser kritisk ut...

vurderte å sende kjolen på rens, og sende regninga til han idioten...

Skrevet

Jeg står i fare for å bli leneavhengig :-p

Iiiik! *knis*

Kjolen ja, den var verre..... H`Jeg hadde sendt regning dønn!!! DUST!!! Det vil si, prøv heller å få tak i en ny, likedan, for det blir sikkert ikke noe dyrere, og mye enklere!

Skrevet

jo, det er en blend-kjole, å så dem hadde den i alta så. men katti i verden drar eg til alta igjen?

kansje heller gå ned hit å se om eg finn en anna?

Skrevet

få dem til å sende da, dumma?

Skrevet

Hva i all verden snakkes det om her?=) heheh

Skrevet

hmm.. adventskalendre, min ødelagte kjole, og det at folk kan bli avhengig av meg, for jeg er så .. eh.. herlig?

Skrevet

jeg er avhengig av lenej fordi hun er såå fantastisk og sender meg kalender, kort ,gave og koseposer i fleng :)

Skrevet

jaja... vi enkle sjeler er så fantastiske!

å bra det er huller, elelrs kan jo minimag sitte å banke på døra din, å vil inn!

Skrevet

hahaha *flirer rått*

ja, hva skulle man gjort uten hull?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...