Maud Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Det nærmer seg flytting og jeg prøver derfor å få ryddet unna litt rot. Greit å ikke flytte med seg alt sammen... Det er helt utrolig hvor mange ting vi har og hvor mye skrot vi samler opp. I dag har vi kastet to søppelsekker med klær og sko og fire store bæreposer gikk til Fretex. Det var resultatet av ryddig i bare mine ting... Neste post på programmet er lekene til Storebror. Jeg prøver å ikke kjøpe masse plast og dritt, men jammen blir det masse sånt allikevel. Bursdager er en sikker måte å øke forrådet på! Blir oppgitt over hvor masse vi har og hvor mye av det vi ikke trenger. Når vi flytter skal det bli helt annerledes. Tror jeg da... ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Nei ,nå forstår jeg ikke hva du snakker om........ Vi har jo nettopp flyttet, og jeg kan skrive under på dette. Vi hadde forøvrig alle tingene våre på lager i et år.... Og det man ikke har savnet i løpet av et år, er vel bare å kaste.... Vi har ikke kastet alt....Men mye. Så nå har jeg blitt litt lei av alt forbruket, og spør heller hva vi virkelig trenger??? Trenger jeg 47 tupperware boller??? Trenger guttene 207,5 biler??? Så nå er regelen her: at skal noe inn, må noe ut. Lykke til med flytting.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Heier på at du klarer å være rå og brutal i sorteringen din - FØR du flytter:-) Klarer alltids å samle opp nok ræl i løpet av de neste årene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå