Gå til innhold

Flere som røyter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som mister mer hår enn vanlig nå som dere er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler jeg mister grådig mye hår.. når jeg vasker håret og skal skylle ut sitter jeg igjen med "klyser" med hår i hånden.. håper det gir seg når jeg er ferdig med graviditeten =)

Skrevet

Forrige graviditet røyta eg som ein galning i svangerskape, følte at eg kom te å bli skalla innen eg hadde født. :S Men då røyta eg ikkje så mye etter fødselen. Denne graviditeten røyte eg ikkje no, så antar at det kommer etter fødselen. Ka kjønn e d dåkke bere på? Sist hadde eg gutt, og no har eg jenta. Kan jo kanskje ha noke me d å gjera. Facinerande å tenka på vertfall.. ;)

Skrevet

jeg hadde gutt med forige.... da røytet jeg ikke.. denne gangen venter jeg to jenter og røyter som bare det =)

Skrevet

Jeg!! Ligger en ball i dusjen hver dag og føles som jeg har hånden full når jeg grer meg. Trodde man skulle få ekstra fint hår når man var gravid?

Skrevet

jepp, jeg røyter mer en hunden vår... mørke hår etter oss begge nå.. kjenner jeg har tynnere hår nå enn før..

skal bestille meg time til frisøren snart, slik at jeg får frisket opp d kjedelige håret som bare henger rett ned..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...