-prøverpånytt- Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Dattera mi på 4 år er helt hekta på super jul.Mye fin musikk og underholdning.Andre som like hekta barn?
Mc Mum Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Min gutt på 3 1/2 år er helt hekta.Han rett og slett elsker det! Jeg derimot liker de gode gamle,men det er nye tider nå....hi hi....
-prøverpånytt- Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 ja det er sant.Er noe helt spesielt med de gamle gode jule eventyrene!
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Ja dattra mi liker det...men det gjør ikke jeg=((( Burde vært noe for alle....
femtemannpåveg! Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Ja, barna mine på 5,3 og 1,5 elsker Barnas superjul. Jeg synes også det er litt mer stas med de gode gamle, men de kommer vel i reprise i årene fremover? Håper det. Synes Barnas superjul er skikkelig fengende. Det eneste jeg ikke liker så veldig er Willy Nelson, synes det blir litt sært...
Voyeur Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Her i huset digger vi barnas superjul. Endelig en serie der barna spiller seg selv, og som legger vekt på hva barna syns er morsomt. Herlig ukorrekte temaer, der de voksne er de teite, mens barna vinnerene:D Artig med mye musikk og sang!
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg var i utgangspunktet super negativ,men nå er jeg faktisk super positiv,og min datter på 3,5 og meg selv stooorkoser oss hver kveld!!!!
temi & keli Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Må støtte denne.. -og det er noen kameler som svelges i den sammenheng, altså! Jeg kjøpte både Amalies jul og Jul i Skomakergata jeg, for jeg var så sikker på at dette kom til å bli en flopp.. -men 2åringen digger det, og da får jeg være fornøyd!
Helen08 Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Hm... Da får jeg vel være den første som er skikkelig negativ jeg da... Døtrene mine på 5 og 3 ser på, men er absolutt ikke hekta, og selv synes jeg det hele er noe herk... Barna må gjern være seg selv, men må det gjøres ved å gjøre narr av voksne og juletradisjoner? Hva slags holdninger lærer vi dem da? Har kost oss gløgg ihjel med Barnas supershow som lørdagsbarne tv, men denne gangen synes jeg de blir krampeaktige, masete, usammenhengende og absolutt ikke er egnet for en koselig tv stund i før juls tida - men det er nå oss da! Heldigvis er vi forskjellige! ;-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Ja huff, jeg er helt enig med deg Helen08! Har sett det 3 ganger sammen med 2-åringen min, men han er overhodet ikke interessert i annet enn Superkatta. Sist vi så en episode av Willy's jul ble han helt skremt! Og det er da søren meg ikke noe rart når voksne folk står og skriker og roper og kjefter på hverandre som om de var småunger eller hørte til på et galehus! Stakkars ungen, ble sjokkert jeg også. Det kan dem virkelig ikke kalle pedagogisk korrekt! Adventsbarne-tv skal være for ALLE barn OG foreldrene slik at hele familien kan kose seg sammen med barne-tv i desember! Jeg måtte prøve å forklare lillemann at dem ikke var sinte på ordentlig, men skjønner en 2-åring det? Skal i hvert fall ikke se en eneste episode til... Hater det programmet! O når de endelig har med litt julemusikk der står en av ungene å gjør narr av teksten etterpå. MØKKA-TV! Glad vi har kjøpt Skomakergata på DVD, den koser vi oss med hele familien:-)
nr 6 på vei Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Synes det er gøy vi, alle sammen. Var imidlertid litt skeptisk til å begynne med, men men.......
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Gutten min på 2 år, og niesen min på 9, liker det ikke Litt synd, siden julebarnetv bruker å være høydepunkt her i huset.. Lurte på om jeg skulle stille innom å kjøpe en dvd med noe annet.
Voyeur Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Dere kan jo ikke forvente at Julebarnetv skal være for alle, eller at dere som foreldre skal like det like godt som ungene... Av og til lurer jeg på om ikke foreldrenes entusiasme også spiller litt inn på om ungene liker det eller ikke:P
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Min datter synes det er drit kjipt... ;o)
mamma til 2 små:=) Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 jepp:=) dattera mi er helt ivrig!
Nætte;mortil2 Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Min gutt på snart tre, liker det ikke. Han blir rett og slett stressa av det.. Klarer ikke sitte i ro og se på, men går rundt omkring.. Og vil sitte på fanget ofte når de hoier og de styrer som verst.. Og vi har bare NRK her så kan ikke velge å se noe annet. Nå har vi rett og slett sluttet å se det, og han er helt fornøyd med det!! Men har hørt rykter om at neste år er det jul i blåfjell.. og det blir kjekt det!! Ingen av oss voksne liker det heller, og ja, skjønner jo at dette er for barn, men julebarnetv har jo som regel vært noe som vi har kunnet kose oss med sammen... Så syns det er kjempetrist jeg!
Tredjemann på vei :D Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Ikke at vi skal like det like godt som ungene, men du kan da ikke forsvare det at de sender barne-tv hver dag i desember med voksne som krangler og barn som gjør narr av jula? Og at enkelte unger tenker en del mens de ser på og blir skremt av skriking og krangling? Og selvfølgelig skal julebarne-tv være noe vi som foreldre liker at barna ser på! Mine unger skal ikke vokse opp med å se de hyggelige juletradisjonene forsvinne. En del av barnas mentale forberedelser på jula er jo å se de gode, kjente tradisjonene bli gjennomgått av andre på tv. F.eks. å se barn gå luciatog 13.desember, se nisser, se andre som forbereder seg til jul!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #18 Skrevet 10. desember 2007 Her i huset synes vi barnas superjul er helt håpløst. Sønnen på 3 1/2 orker i allefall ikke sitte å se på det. Mamma hvofor gjør de sånn?... Jeg har vist lært ham opp til en anne oppførsel enn den de viser i barnetv. Sendte en mail til NRK om at jeg ikke likte serien. Fikk til svar at programmet var fullt av koselig julestemning...? De skrev også at neste år blir det jul i blåfjell og at tidligere serier var å få kjøpt på dvd. Så de tjener sikkert penger på å sende dårlig barnetv- vi kjøper et annet alternativ:-(
Venter på bitteliten Skrevet 10. desember 2007 #19 Skrevet 10. desember 2007 Vi gleder oss til jul i blåfjell/ månetoppen neste år da. Det fenget mye bedre hos knøttene i vår familie.
-prøverpånytt- Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er i alle fall kjempe fornøyd med barnas super jul!Blir i grunn ganske kjedelig å se de gamle seriene om og om igjen.Så lenge jentungen elsker super jul så hvorfor sitte å være potte sur?er barna glad så bør foreldrene være det også!Greit nok hvis barna ikke liker det.Se på noe annet.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. desember 2007 #21 Skrevet 10. desember 2007 syns de kunne valg et "familie" program.. som alle syns er koslig å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå