mayaya Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Turen gikk superbra!!!! Da gjør nok duín det også! Velkommen etter!! Fikk du mailen min forresten? Klem fra
Northernlights Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Har tenkt paa dere,ja =o) Saa fint alt gikk bra. Fikk du med deg alt?? Ja,fikk emailen. Ikke vaer redd for skyss,for det ordner seg helt sikkert. Skal proeve ringe deg naar jeg kommer hjem, eller evt sende email. Gruer til turen,men det gaar sikkert bedre enn forventet. Bare jeg ikke blir strandet som jeg ble sist.Det var ikke noe artig.
mayaya Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 Vi fikk med oss alt ja, men jeg skal love deg at jeg aaaaldri har vært blondere enn når jeg stod på flyplassen og latet som jeg ikke ksjønte reglene! Hahaha! Klarte å sno oss unna en regning på 120 dollar fordi vi hadde et kolli for mye da! 120 dollar for å ta med en trille som kostet halvparten? No way!! Til slutt gav dama opp forsøkene med å få meg til å forstå hva jeg mente, og lot meg ta den med gratis. Jeg er såå god :-D Turen går nok kjempefint, skal du se!! Og snart er du hjemme igjen, tenk det! Og vet du hva? I går la vi lille sprett klokka åtte. Han sov til 12, la seg igjen 2 og sov til 11(!!!) i dag!!! Lucky me!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå