Gå til innhold

Forvirra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har endelig fått snakket litt om dette her med babyer. Han er ikke klar enda sier han. Han vil ha det økonomiske i orden først. Skjønner jo det, og jeg vet det ikke er lenge til han får fast jobb så smiler jo bare med tanken.

På lørdag (som var) så skulle jeg begynne på nytt p-pillebrett, men oppdaget at jeg hadde glemt å kjøpe nye piller. Ga beskjed til han at jeg ikke fikk tatt pillene og at jeg kom til å vente en hel uke før jeg starter på nytt brett pga jeg liker best å begynne på lørdager. Da unngår jeg nemlig menstruasjon i helgene!! Weee!

Anyways, i går så har vi oss til (og med besøk som overnatter i stua må vi jo være stille stille) og han får utløsning inni meg! Ble litt fortumlet, for det er svææært sjelden han finner på å gjøre det. Kunne ikke prate med han om det i dag pga besøket, men sendte han en melding når jeg var og shoppet piller og spurte om han hadde glemt ut at jeg ikke hadde tatt piller denne uka. Fikk ikke noe svar, og når jeg spurte han om han hadde fått meldingen min sa han bare at det skulle vi snakke om senere. Demonstrerte veldig når jeg åpnet den nye pilleesken og tok dagens pille.

Rare mannfolk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nok ville ventet med å begynne på nytt brett i tilfelle det skulle klaffe med nattens kos vet jo aldri..

Skrevet

hm..ble visst sendt før jeg rakk å skrive ferdig hehe

jeg ble selv gravid engagn rett etter p-pille slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...