Gå til innhold

Hva syns dere om dette jentenavnet, Vilde Martine.....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi liker Vilde veldig godt.

Men vil gjerne ha Martine som mellomnavn, etter min lille søte kusine som vi mistet i April i år.

Martine er jo et veldig vanskelig navn å ha som mellomnavn syns jeg, men alikavel.... Vil gjerne kalle den lille inni magen (HVIS det er en jente) opp etter verdens beste jente =)

Emil, Bastian & Vilde Martine??? Går det? (Martine vil jo ikke bli brukt til dagen da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge navnene er kjempefine, men det ble litt rart sammen:s

Skrevet

hehe.... Ja det er det.... Martine er kanskje for vanskelig å ha som mellomnavn... Synd :(

Skrevet

Jo mer jeg sier det, jo bedre låter det.

Skrevet

Hvis ikke Martine blir brukt daglig synes jeg det er greit:) Martin hvis det blir gutt eller? ;)

Skrevet

Hehe, nei det blir ikke Martin. Vi har faktisk ikke diskutert guttenavn enda :P *rødme* hehe.... Ble spådd av sjaman er inne om at jeg skulle få ei jente i 2008, og jeg NEKTA! For jeg skulle ikke ha flere barn.

Men her sitter jeg preggis da, hehe.... Hadde vært kjekt med ei jente da :)

Kommer nok bare til å bruke Vilde til vanlig, jeg er ikke "fan" av dobbeltnavn egentlig... Men så vil jeg så gjerne ha Martine med da...

Skrevet

hvorfor kan dere ikke bare ha martine? dumt med dobbeltnavn bare på et barn syns jeg

Skrevet

Fordi jeg vil ikke at hun skal hete akkurat det samme som min kusine på 9 år som døde i April..... Vil ikke ha en "ny" Martine =)

Skrevet

ok det skjønner jeg jo..

leah martine

ida martine

er jo fint syns jeg...

Skrevet

Har ellerede en Leah i familien :)

Og Ida syns jeg er veldig fint, men minner meg altfor mye om min gamle bestevenninde som er narkoman nå :/ hehe....

Nei vet ikke jeg....... Har alltid hatt lyst på Vilde da.

Emil, Bastian & Vilde syns jeg er fine sammen =)

Skrevet

synes navnet er flott jeg hehe

Skrevet

Syntes det var ganske fint jeg :) jo flere ganger jeg sier det jo pene klinger det!

Skrevet

Synes ikke Vilde er et pent navn, men Martine liker jeg.

Skrevet

Jeg syns Vilde Martine var utrolig fint! :-D

Skrevet

Nei, Vilde Martine går IKKE sammen.... desverre. Altfor "tungvindt". Hvorfor Vilde da? Hvorfor ikke bare Martine?

Skrevet

Synest navnene var fine jeg.!

Og til frøken blå(hjmh), les tråden.Så hadde du sett at hun har svart på det du spørte om.

Skrevet

Nja, næi. Begge navnene er kjempefine (spesielt Martine for det heter jenta mi :))

Martine er et vanskelig navn a ha som mellomnavn ja.

Skrevet

Synes det klang fint jeg, da:-) Men nå synes jeg både Vilde og Martine er søte navn:-)

Skrevet

Syntes ikke det var så galt sammen jeg da, men det henger nok sammen med at vi selv har 2 navn på mini som overhodet ikke passer sammen. Nå er han 4 år og det høres ikke så ille ut lenger. Casper Martinius.

Vilde Martine, ville brukt det jeg om det er det dere ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...