Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Vi liker Vilde veldig godt. Men vil gjerne ha Martine som mellomnavn, etter min lille søte kusine som vi mistet i April i år. Martine er jo et veldig vanskelig navn å ha som mellomnavn syns jeg, men alikavel.... Vil gjerne kalle den lille inni magen (HVIS det er en jente) opp etter verdens beste jente =) Emil, Bastian & Vilde Martine??? Går det? (Martine vil jo ikke bli brukt til dagen da)
L.P.R Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Begge navnene er kjempefine, men det ble litt rart sammen:s
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 hehe.... Ja det er det.... Martine er kanskje for vanskelig å ha som mellomnavn... Synd
pøber´n & je Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Jo mer jeg sier det, jo bedre låter det.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hvis ikke Martine blir brukt daglig synes jeg det er greit:) Martin hvis det blir gutt eller?
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Hehe, nei det blir ikke Martin. Vi har faktisk ikke diskutert guttenavn enda *rødme* hehe.... Ble spådd av sjaman er inne om at jeg skulle få ei jente i 2008, og jeg NEKTA! For jeg skulle ikke ha flere barn. Men her sitter jeg preggis da, hehe.... Hadde vært kjekt med ei jente da Kommer nok bare til å bruke Vilde til vanlig, jeg er ikke "fan" av dobbeltnavn egentlig... Men så vil jeg så gjerne ha Martine med da...
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 hvorfor kan dere ikke bare ha martine? dumt med dobbeltnavn bare på et barn syns jeg
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Fordi jeg vil ikke at hun skal hete akkurat det samme som min kusine på 9 år som døde i April..... Vil ikke ha en "ny" Martine =)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 ok det skjønner jeg jo.. leah martine ida martine er jo fint syns jeg...
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Har ellerede en Leah i familien Og Ida syns jeg er veldig fint, men minner meg altfor mye om min gamle bestevenninde som er narkoman nå :/ hehe.... Nei vet ikke jeg....... Har alltid hatt lyst på Vilde da. Emil, Bastian & Vilde syns jeg er fine sammen =)
Under den hvite bro Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 synes navnet er flott jeg hehe
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Syntes det var ganske fint jeg jo flere ganger jeg sier det jo pene klinger det!
LizzyG Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Synes ikke Vilde er et pent navn, men Martine liker jeg.
Gullklompane mine Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Jeg syns Vilde Martine var utrolig fint! :-D
frøken blå Skrevet 8. desember 2007 #18 Skrevet 8. desember 2007 Nei, Vilde Martine går IKKE sammen.... desverre. Altfor "tungvindt". Hvorfor Vilde da? Hvorfor ikke bare Martine?
TA 1980 Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 Synest navnene var fine jeg.! Og til frøken blå(hjmh), les tråden.Så hadde du sett at hun har svart på det du spørte om.
mam <3 Skrevet 8. desember 2007 #20 Skrevet 8. desember 2007 Nja, næi. Begge navnene er kjempefine (spesielt Martine for det heter jenta mi ) Martine er et vanskelig navn a ha som mellomnavn ja.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #22 Skrevet 8. desember 2007 Synes det klang fint jeg, da:-) Men nå synes jeg både Vilde og Martine er søte navn:-)
Joikaboll@ Skrevet 8. desember 2007 #23 Skrevet 8. desember 2007 Syntes ikke det var så galt sammen jeg da, men det henger nok sammen med at vi selv har 2 navn på mini som overhodet ikke passer sammen. Nå er han 4 år og det høres ikke så ille ut lenger. Casper Martinius. Vilde Martine, ville brukt det jeg om det er det dere ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå