Gå til innhold

Fasit på barneoppdragelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn skal:

-Alltid ha på seg et lag med klær mer enn mor! Spiller ingen rolle om svetten renner...

-Ammes! (Dødsviktig)

-Bo sammen med mor OG far! Ikke flytt fra hverandre uansett hvor jævlig dere har det.

Barn skal ikke:

-Sitte før de kan sitte selv!

-Stå før de kan stå selv! Med andre ord skal de ligge strak ut i rundt 7mnd.

-Sove i samme seng som mor som røyker! (Vil de ikke sove i egen seng så la dem være våkne 24t i døgnet)

-Smake noe annet enn morsmelk før de er 6mnd gammel!

Virker som om du ikke følger "reglene" til punkt og prikke er det noen her inne som må hakke på deg. Må da gå an å tenke selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ganske utrolig at menneskene ikke har dødd ut før disse geniale folkene kom på banen ja!

Skrevet

Da tror jeg at jeg skal klare dette hvis dette er fasiten.. eneste er at ikke babyen min alltid har på seg mer klær enn meg da...

Tja og jeg begynte vel litt for tidlig med grøt til min første.. da han var 19 uker, men den feilen har jeg ikke tenkt å gjøre denne gang.. Var noen som innbilte meg at de sov bedre når de fikk grøt, men det stemte IKKE...

Så da kan jeg like gjerne fullamme til de er 6 mnd... Finnes jo ikke noe som er enklere...

Skrevet

ja da har jeg klart faciten, utenom det med klærne da, en annen ting det er faktisk noen som er ganske så bevegelige før de fyller 7mnd, min unge krabbet rundt når han var 6,5 mnd!!!

Lykke til videre da, du som ikke fikser dette!

Skrevet

huff må jeg levere de tilbake hvis jeg har bommet på et her???;-)

Skrevet

Selvfølgelig. Herregud, hadde du trodd noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...