Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hvor mye slim er det? Kan det være blankt/hvitt slim? Eller er det som alt anna; tusenvis av forskjellige varianter... Du kan godt svare selv om det er noe du ikke vet 100% sikkert...
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Jm sa til meg at den var som en propp derav navnet så det skulle ikke være noen tvil om hva det var ifølge henne. Skulle/kunne også være tråder i den som var blodfarget.Jeg er 1 gangs så jeg er ikke helt sikker,men det var nå det JM sa til meg. Hvor mye slim, og farge vet jeg ikke,men at den kunne være rød/blodfarget noe av den.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Oi, kanskje det var det som kom ut i stad.. trodde det var utflod, men det var (unnskyld detaljer) som en klump og ganske mye. Hvittblankt.. Håper ikke det var den da, jeg er i 34+1..
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 vet ikke ha det kan være jeg,men har hørt at den dannes på nytt hvis den går for tidlig eller er det jeg som surrer?????? selv er jeg 38+6 så om den hadde gått til meg nå så hadde det ikke vært for tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå