*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Har siden onsdag hatt murringer nederst i magen pluss korsryggen. Kynnere har kommet og gått, vært regelmessige men så stoppet opp igjen. I går ettermiddag satt jeg et par timer på en stol og så på generalprøve til turnforeninga sitt juleshow, kynnere kom vel med en ca 15- 20 min mellom. Gikk på do, da var det en stor fuktig flekk som var bredt seg ut ifra trusa til dongeribuksa. Tisset litt, klarte ikke å knipe igjen på alt. luktet ikke urin. Sov gjennom natta uten for mye plager. I dag var jeg fin på morgenen men i 11 tiden begynte de igjen, ca 4 i timen frem til nå. Har problemer når jeg skal gå oppe, veldig vondt da. Føler det er noe som presser der bak, nesten som å måtte på do pluss at det stikker inn i skjeden. vonde mensmurringer. babyen sparker mye og hardt, det som er annerledes er at jeg kjenner veldig mye helt nede ved skambenet. Jeg burde vel ringe.... Julebord med jobben min i kveld, min mann skal med hans jobb. huff, Er jo bare i uke 31 :-(
Ein T Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 ikke tvil å vent for lenge. er jo bare en tlf til føden. enten vil de ha deg inn eller så forklarer de gjennom tlf hva du kan gjøre/ ikke gjøre ta den tlf du. d hadde jeg gjort.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Ring og be om å få ta en sjekk... Hvis vannet har gått eller hvis du mistenker det skal man alltid bli sjekket så snart som mulig... Lykke til! Det går nok fint! :-)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Ring føden sier jeg også, bedre med en gang for mye enn en gang for lite!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hvordan går det? Har du ringt føden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå