Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli litt nervøs...... burde vel ringe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden onsdag hatt murringer nederst i magen pluss korsryggen. Kynnere har kommet og gått, vært regelmessige men så stoppet opp igjen. I går ettermiddag satt jeg et par timer på en stol og så på generalprøve til turnforeninga sitt juleshow, kynnere kom vel med en ca 15- 20 min mellom. Gikk på do, da var det en stor fuktig flekk som var bredt seg ut ifra trusa til dongeribuksa. Tisset litt, klarte ikke å knipe igjen på alt. luktet ikke urin. Sov gjennom natta uten for mye plager.

I dag var jeg fin på morgenen men i 11 tiden begynte de igjen, ca 4 i timen frem til nå. Har problemer når jeg skal gå oppe, veldig vondt da. Føler det er noe som presser der bak, nesten som å måtte på do pluss at det stikker inn i skjeden. vonde mensmurringer.

babyen sparker mye og hardt, det som er annerledes er at jeg kjenner veldig mye helt nede ved skambenet.

Jeg burde vel ringe.... Julebord med jobben min i kveld, min mann skal med hans jobb. huff,

Er jo bare i uke 31 :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke tvil å vent for lenge. er jo bare en tlf til føden. enten vil de ha deg inn eller så forklarer de gjennom tlf hva du kan gjøre/ ikke gjøre :)

ta den tlf du. d hadde jeg gjort.

Skrevet

Ring og be om å få ta en sjekk... Hvis vannet har gått eller hvis du mistenker det skal man alltid bli sjekket så snart som mulig... Lykke til! Det går nok fint! :-)

Skrevet

Ring føden sier jeg også, bedre med en gang for mye enn en gang for lite!

Skrevet

Hvordan går det?

Har du ringt føden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...