Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Både jeg og Anniken er skikkelig forkjøla i dag, og hun har skreket omtrent hele dagen... det gjør seriøst vondt i ørene... Huset ser ut som et bombet horehus, jeg er tett i alle ender, har vondt her og der og eier ikke matlyst. Jeg har egentlig bare lyst å gå å legge meg men det kan jeg jo ikke.. Nå har jeg sendt mann og barn på kjøpesenteret en tur men de kommer jo tilbake om ikke så lenge. er det lov å være drita lei av både mann, hus og barn på sånne dager eller???
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Takk. Mulig det blir husmorstreik her i dag altså. lager mat og går og legger meg så får sambo ta seg av sykt barn.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Legg deg nå du, gubben kan sikkert lage mat selv;)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Hehe ja det frister men jeg MÅ få i meg litt mat selv... Skal lage tortillas, kjapt og godt... og når jeg har spist tror jeg jeg legger meg i senga, lukker døren og leser litt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå