Inga Bling Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Aner ikke. Men synes nrk stadig vekk finner noe som fenger.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 vet i grunnen ikke men jeg syntes da at det burde være forfamilien slik at dette er noe foreldre søsken ogbarn koser seg med sammen. nrk har hatt en del fine og koslige kalendere som både barn og voksne har sett sammen. det at ikke alle liker kallenderen i år kan ha noe med at det nettom i år ikke er en familie serie. men laget direkte på barn i en viss aldersgruppe som også ekskluderer de minste og de eldste barna
Inga Bling Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Jenta mi på 2 ser på, og hun har ikke sett tv før. Jeg skjønner godt at ungene liker denne, for den er laget på deres premisser og ikke de voksnes.
nissetøs Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Den fenger ungene. Min minste begynnte fort å synge på kjenningsmelodien til årets, og mase om "supelul", så denne fenger tydeligvis nok.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 NRK fenger jo virkelig både for store og små ) Så fremt de holder seg unna Skomakergata...den har virkelig gått ut på dato....
nissetøs Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Etter at jeg så den voksne versjonen av skomakergata, ble den liksom aldri helt den samme.. *knis*
danieI Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 jenta mi syns superjul er kanonbra som den aldrende mannen jeg er så hadde jeg seff likt skomakerfaen bedre.....andersen river han! vi har skomakerduden på dvd men lillemas ville ikke se på det..bare superjul. egentlig syns jeg blånissene var kule
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Den hakke jeg sett Men kan tenke meg det var andre "boller" ja. Alla Snehvit og de syv dverger, voksen versjonen eil?!?
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Jepp..blånissene var toppers ja, få de til neste år ))) Ellers er jeg egentlig klar for en ny runde med The Julekalender igjen jeg )
KariO Skrevet 24. november 2011 #13 Skrevet 24. november 2011 Den burde handle om aktiviteter man gjør sammen. Det finnes mange gode til tips til akkurat dette på barnetips.no
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 Det var da voldsomt til reklamering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå