Gå til innhold

Leggetid og søvn


lykkeligfru

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på kva tid på kvelden de legg ungane dåkas. Og kor lenge dei sover då.

 

Eg er litt usikker på kortid eg skal leggja goguten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her så er snuppa i seng senest kl 19, da er hun trøtt som en strømpe :-)

Har litt urolige netter for tiden pga. tenner og generelt ubehag, men hun sover som regel til ca 07:30 om morgenen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger knerten alt fra halv seks til halv sju. Har holder rett og slett ikke ut lenger. Da sover han til 5-6, får pupp og sover igjen til 8 ca. Varierer jo selvsagt, men det er hovedregelen.

 

Nå når han er syk, har han fått pupp om natta igjen. Er jo egentlig 2 mnd siden vi slutta med det... Håper han slutter med det av seg selv, for han har sovet hele natta de siste to mnd. Kun tutten en gang eller to.

 

Knerten har forresten regulert leggetiden sin selv. Vi har ikke gått inn for å legge han tidligere og tidligere.. Har bare merka på han at nå er det natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legger snuppa seg ca kl sju og sover til halv åtte som regel, noen ganger til åtte. Hun har hosta mye om nettene den siste tiden, men grønn aloevera gele hjelper, eller så smører jeg henne med mentolatium-salve under føttene- det helper faktisk også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sengetid ca kl 18, da er poden stup-trøtt. Sover til 5-6, får pupp, og sover litt til, variere å lenge.

 

Han sov gjennom natten, men etter litt forkjølelse hvor mamma synes så synd på han at det ble natt-pupp, er det blitt et mas om nettene. Holder på nå å prøve å avvenne han igjen, men han blir helt hysterisk på nettene. Fikk ikke noe pupp i natt, men måtte tas opp tre ganger for bli bysset i søvn igjen....en liten forbedring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...