Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Har fått påvist gallestein, og er stadig plaga med anfall. Det gjør fryyyktelig vondt!! Er som regel fettrike måltider som utløser anfallene, men foreløpig vet jeg jo ikke helt hva som er på ja og nei-listen. Noen med erfaring om hva man kan og ikke kan spise? Jeg lurer også på om noen har blitt operert for dette under svangerskapet. Har hørt at det er mulig dersom det er ille nok.. Er nå 17 uker.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hei. Lillesøsteren min hadde fullt av med gallestein. Hun er overvektig i tillegg og veldig ung(var 17 år da hun fikk dette konstatert). Legen fant ikke ut hva det var før det hadde gått en stund. Hun fikk tåpelig nok beskjed om å spise c vitaminer(ikke alltid leger vet hva de snakker om). De trodde hun hadde noe annet. Hun opererte iallfall dette bort. Men nå var ikke hun gravid da, men jeg vet iallfall at med en gang hun spiste usunn mat, så var det gjort. Det var kraftige smerter med en gang. Det er vel lurest å vente med operasjoner til etter fødsel. Snakk med en lege om alt du bør holde deg unna. God grunn til å mate ungen din med sunn mat:) Gallesteinen reddet søsteren min, hun gikk ned over 20 kilo på grunn av dette, og det skader jo aldri å spise sunt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå