Gå til innhold

WOW!!! ang fødselsgave til mor............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kjøpte se og hør i går så var det med en tykk katalog fra Bjørklund,dro ned til byen i dag og skulle handle de siste julegavene,før jeg dro la jeg katalogen med en lapp på der det sto at det var vanlig å go mor en gave i form av smykke eller ring etter fødsel. Mens jeg var nede i byen ringte min kjære og sa at jeg kunne kjøpe noe selv,så skulle han betale det,for da fikk jeg noe jeg ønsket meg og som jeg likte. Jeg spurte om han kunne sette en prisgrense,nei det ville han ikke. Ble litt tatt på sengen,så nå lurer jeg veldig på hva jeg skal velge meg ut.

Har lyst på ett sånt smykke som Mette-Marit har (har anheng som er som gutt og jente,ett for hvert barn)som er å få kjøpt hos Arte gullsmeder. Er dedt noen som vetom det er gull og diamanter i stenene eller er det zirkonia? var innom en arte gullsmed og så på de for ca 1 uke siden,men spurte ikke om de smykkene. Er to forskjellige farger rødt/ gult gull og hvitt gul (eller så var det siste sølv). Det er jo stener på anhenget men om det er diamant eller zirkonia vet jeg ikke.

Noen som har peil?

eller skal jeg velge noe annet? har ikke så mye smykker og ringer,en gullring er det eneste. Har ikke fått noe sånt fra min kjære før,så det blir den første gaven....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er i Bjørklund katalogen heter englebarn, men det er nok ikke det samme som Mette Marit har. De i Bjørklund katalogen er zirkonia. Er veldig nysgjerrig på hvordan det smykket til Mette Marit ser ut :o)

Det høres ut som en fint ønske til fødselsgave ;o)

Skrevet

De er skikkelig fine!

Meeeen- kunne ikke falt meg inn å ønske meg det så direkte til sambo liksom, blir ikke like mye stas da...?

Skrevet

Tenkte ikke på noe spesielt i den katalogen,brukte den bare som ett hint. Går du inn på arte.no så ser du smykket der.

Skrevet

Er det de smykkene som heter Gullungene?

Skrevet

Ja det er det.

Til anonym: gjør ikke meg noe å ønske noe så direkte av sambo,noen må faktisk få ett så direkte hint om noe.

Skrevet

De smykkene er råfine!

Men er ikke Gullungene-smykket jeg har sett før, de heter Englebarn....

Skrevet

kanskje jeg som blander litt........det jeg mener er ivertfall å få kjøpt hos arte gullsmeder...

Skrevet

Hadde det ikke vært litt morsommere hvis han hadde tatt bryet selv å kjøpt en gave, så blir det litt mer som en overraskelse? Tror nok jeg hadde sagt til ham at han kunne fikse det selv. Vet det er mange mannfolk som hater butikker, kanskje nå spesielt før jul, men min erfaring er at det ikke blir helt det samme når man kjøper smykker selv (selv om det liksom er fra mannen min). Han kan vel godt ta seg en tur til byen når du har gått 9 mnd gravid med sønnen hans ;-) Håper du gir ham beskjed om dette og får deg en flott overraskelsesgave på fødestua, hehe. Fikk selv en flott ring av mannen min etter forrige fødsel, og ble kjempe overraska. Han er ikke typen som kjøper smykker og i tillegg overrasker meg med sånt til vanlig!

PS: Angående de Mette-Marit smykkene finnes det 2 varianter: en med sølv og zirkonia og en ekte i hvitt gull med diamanter. Anhenget med diamanter koster ca. 2000 kr per stk. Samme med gullungen smykkene. Man får de både i ekte og uekte variant. Mette-Marit har de som heter englebarn. De andre som heter Gullungen får du i mange andre gullsmedbutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...