Gå til innhold

Litt godt nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo reiste på seminar i helgen.. og jeg var passelig fortvilet i grunn. ikke fordi han reiste, men fordi jeg tenker altfor mye på dette her.

Så i går på kvelden fikk jeg en utblåsing på sms (jada barnslig, men er man fortvilet nok så..) Var mest en trist melding, og ikke en sint melding.

Vi har tidligere vært litt frem og tilbake., og klart det påvirker tankegangen. Han har vært panisk til å tenke fremover, og da mener jeg at hvis jeg spurte på onsdagen om vi skulle på kino på lørdagen, så kunne han ikke svare og ble sur for han ville ikke lage planer så langt frem i tid i tilfelle ting skjedde og sånn... skjønner?

Men fikk hvertfall følgende melding:

takk for at du forklarte litt på den meldingen. Vet ikke akkurat kor glad du e i meg eller kordan du måler det. Men eg e kjempe glad i deg, aldri tvil på det! Tenker mer og mer framover, så bare gi meg litt mer tid, Vi har ikke dårlig tid. Suss fra meg..

Så selvom jeg ikke fikk noe konkret svar, eller dato.. så var det hvertfall litt oppmuntrende for min del.

Så det var dagens oppdatering.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes jo godt ut ja! Merkelig at alle mannfolk plent skal si at "vi ikke har dårlig tid".. hehe. Men når vi jenter føler at alle rundt oss blir gravide hele tiden så vil jo vi også det, og såklart føler vi da at vi har dårlig tid... hehe.

Bare det å vite at mannfolka ikke avskriver tanken på barn er deilig oppmuntrende!

Samboeren min er forhåpentligvis snart på gli... jeg begynner å bli flinkere til å snakke med han om det uten at det blir masete, så krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...