Gå til innhold

Er det bare meg, eller er vi flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beg å nærme meg slutten av graviditeten, å burde være hysterisk glad! Men i steden er jeg sinnsykt deppa..... Bare lyst til å grine, synes synd på meg selv.... Orker ikke mat (gått ned 2kg på 2 dager)

Enkelte ganger føler jeg en trang til å skalle hodet i veggen og hyle!!!!!!!!!!! Savner sønnen min (er hos pappan sin)!

Føler meg skikkelig ubrukelig og patetisk!

Klager over at jeg kjeder meg, men vil ikke finne på noe HERREGUD!!!!! Hva skjer med meg?

Ene øyeblikket er jeg veldig glad i mannen min, mens i det andre har jeg lyst til å sette meg på han og kvele han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HORMONER tror jeg dette kalles ;-p Og vi er flere, TRO meg... her er det så mange opp -og nedturer i løpet av en liten dag, at jeg blir så redd over meg selv... Fatter ikke ta det går ann.

Så jeg vil gi deg en stoooor trøsteklem jeg, og si at du ikke er alene med dette nå på slutten. Lykke til videre med alt. Klemmepå

Skrevet

Vet hvordan du har det!! Orker ikke mat jeg heller, er sulten og sånn, men det er ingenting som frister, dermed kan jeg gå mange dager uten å spise noe nesten....

Synes utrolig synd på meg selv innimellom, for så å ikke ha noe å klage over, er som du sier veldig glad i mannen min det ene øyeblikket, for så å snu meg rundt å ønske ham dit peppern gror....

Tror nok det er hormonene som er helt tulleruske.... :-) Gleder meg til å bli meg selv igjen, og slippe disse svære svingningene i humøret.... :-)

Har heldigvis max 31 dager igjen, har termin 8 januar, men 1 jaunar er det frem med alt av kjærringråd... Litjo skal ut koste hva det koste vil! :-)

Stor trøsteklem! :-)

Skrevet

Signerer denne!!!!

Skrevet

Du er ikke alene!

-matlei

-gubben irriterer meg med alt han gjör og ikke gjör

-har ingen egentid og föler meg 'kvalt' hjemme

-bor langt unna familien min, og savner de sånn!

-tre åringen vår er kjempekrevende, og jeg veksler mellom dårlig samvittighet og frustrasjon. Takler så dårlig vanskelige situasjoner om dagen. Föler meg som verdens verste og kjedeligste mamma.

-stresset fordi vi ikke har begynt på julegaver

-stresset fordi vi mangler mye baby utstyr (termin i januar)

Håper det snur seg til det bedre snart........

Skrevet

Å så godt å se at jeg ikke er den eneste sippedama på detta forumet :-)

Men den snille mannen min, skjønte at jeg var litt utafor i går, så han tok meg med ut å spiste julemiddag, leide film, kjøpte smågodt og tok meg med på vindusshopping (på kvelden) for det vet han at jeg elsker :-)

Å nå føles alt så mye bedre !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...