Nordlyspar♥ Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Da jeg var liten, gikk jeg i søvne ut på stua og tisset i potteplanten til mamma... Sambo sier at jeg prater mye i søvne, og har fått seg mang en god latter av dette.. hihi
Supermamma;-) Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hold deg fast..; Da jeg var liten var det hjemmelaget pizza på lørdagskveldene og av ingrediensene var det hermetisert asparges..(overraskende godt!) Denne lørdagskvelden endevendte vi kjøkkenskapene, men fant ikke aspargesen og konkluderte med at vi måtte ha glemt den i butikken. Vi spiste pizza og den natta husker jeg jeg drømte om asparges.. - Neste morgen da jeg våknet dunket jeg hodet mot noe hardt på hodeputa mi. Jeg snudde meg og så rett på aspargesboksen! Den sovende frøken detektiv hadde vist løst mysteriet.. på mystisk vis... ;-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Min fetter tisset i kjøleskapet en gang. Pappaen min hadde puttet fire erter i nesa;-)
Nordlyspar♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Tjihi... frøken detektiv ja, det må jeg si...
Axus' girlfriend Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har ikke gjort noe spesielt, men samboeren min gjør mye rart! Han snakker sinnsykt mye og finner på historier. En gang slo han av og på lyset på soverommet og sa: "dette er tv3 og dette er tv2". I tillegg har vi en blomst stående over sengen. Den er han nater på å hente ned i søvne, og en gang dro han med seg alt av saker på den samme hylla - rett over meg som lå å sov!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Uff ja. En gang drømte jeg om at jeg var tyv på ett museum,rappa bilder og greier og dagen derpå var det borte mange bilder fra veggene,gjemt litt her og der. Ellers våknet jeg opp mange ganger når jeg bodde i blokk at utgangsdøren min sto oppe. skjønte ingenting før jeg en natt våknet opp i heisen kun iført sko. Etter det ble nøkkelen godt gjemt. Gått i søvne siden jeg var liten og har mange fine historier:)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har aldri gått skikkelig i søvne (som jeg vet om), men jeg har en tendens til å havne i en slags mellomting mellom våkenhet og søvn. For noen år siden hadde jeg lest en bok for noen barn i barnehagen jeg jobbet i som handlet om en gutt som hadde en liten dinosaur eller noe i et glass. Den natta drømte jeg at jeg hadde masse rare dyr i glass ved siden av senga, og da jeg våknet kunne jeg selvfølgelig ikke finne disse glassene. Begynte derfor å skjelle ut min tidligere samboer og lurte på hvor i all verden han hadde gjort av dyrene mine! Hehe. Han prøvde selvfølgelig å fortelle meg at jeg surret, men kan tro jeg ble sint da, for det gjorde jeg søren meg ikke! Kom fort til meg selv og ble temmelig flau, kan man si..
Nordlyspar♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2007 Hihi, har også skjelt ut sambo etter at jeg våknet... Drømte at han stakk av på fest etter at vi hadde lagt oss, og snek seg tibake før vi sto opp... tenkte: Nå skal jeg jammen meg ta han.... skjelte han huden full for å stikke av og så tro at han ikke skulle bli oppdaga, om han trodde jeg var dum eller..... Stakkars sambo skjønte ikkeno, han hadde jo sovet i senga vår hele natten ha....
mamman til karen elisabet. Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Gikk mye i søvne når jeg var liten,en gang så gikk jeg til en vennine av meg å ringte på døra. Hadde vel sikkert tenkt å leke tenker jeg. En annen gang gjorde jeg noe som kunne blitt ganske tragisk,da jeg kastet blomstepotter i hode på søstra mi men pappa våknet å fikk adverget et tragisk utfall.
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Dette hendte for ca 10 år siden, men jeg ler av det hver gang jeg tenker på det. Hadde vert på fest en kveld og blitt ganske beruset, husker ivertfall at rommet snurret rundt da jeg la meg i sengen. Ved siden av sengen min på et bord stod skriveren min. Etter noen timer våknet jeg brått av noen merkelige lyder og at noe låg oppå magen min! Slo på lyset i en fart, ganske sjokkert og redd! Der ser jeg at skriveren min ligger oppå magen min og bråker noe fryktelig! Var en slik gammeldags som ikke akkurat var stillegående. Aner ikke hvordan den havnet oppå meg, men har en mistanke om at alkoholinntaket kanskje hadde noe innspill. Var ganske skrekkslagen akkurat da, men når jeg tenker tilbake på det nå så må jeg bare le! Skulle ønske jeg var flue på veggen den natten, og kunne sett ansiktsutrykket mitt! Hehe!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 hehe, Jeg bruker å gkøre magne rare saker i søvne men jeg har begynt med noe i det siste min sambo vil kalle en dårig uvane. Jeg driver nemlig å skremmer han i søvne. 1 gang har jeg gått etter han på do mitt på natta og åpnet døra å ropt BØ!!!!!!!!!!!! så gått å lagt meg i igjen. De 3 siste gangene har jeg satt meg opp i senga å skreket noe uforståelig til han så lagt meg ned igjen.... Han synes ikke dette er gøy og våger ikke lukke døra til do på natta så han kan høre om jeg kommer!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Hahaha, så bra *Kristin23*!! Stakkars, nervøse samboer;) Jeg snakker også mye, og ler rått etterpå. Og det er det jeg våkner av selv.. Ellers har jeg syklet i søvne! Gikk vel på ungsomsskolen eller slutten av barneskolen kanskje. Hadde sovnet utpå kvelden, og mamma hadde reist i foreldremøte. Så derfor hadde ikke broren min reagert da jeg gikk forbi han i stua og sa jeg skulle på møte. Satt meg på sykkelen, og våknet plutselig midt på den (heldgivis lite traffikerte) hovedveien... Ellers er lillebroren min min ganske aktiv på natta, han har vel tisset i alle kriker og kroker, pyntet juletreet, bakt kaker (trodde han), gått tur med hunden (som vi ikke hadde), barbert bort alt håret sitt, blant annet.. Han var ekstem!!
EtMirakel Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Her for ikke så lenge siden så vokna jeg på morran uten dyne, jeg skjønnte lite og så på gulvet, men dyna var ingen steder, så jeg gikk inn på bade for så å oppdage at dyna lå i skittentøyskurven:S herregud, jeg hadde lakt den der i søvne! jeg lo og lo XD
bullebull&gullegull Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 noen dager etter at jeg og sambo flyttet sammen gikk jeg i søvne. Han satt i stua med dataen og så på tv. Jeg som til vanlig sover butt naked tramper inn i stua, drittforbanna. Han spør hva det er for noe. Jeg sitter i den andre sofaen og tar meg en røyk, en sånn hissig en som man bare suger inn og pruster ut igjen. Han spør igjen hva det er for noe. Da slamrer jeg røyken i bordet, reiser meg og kaller han en jævla stor dritt før jeg gikk og la meg igjen... En lettere sjokkert samboer var ganske spak dagen etterpå! ellers har han tatt meg på fersken ut av senga, fortsatt like naken. Da hadde jeg store planer om å plukke småstein... ha ha ha ha! Heldigvis sover samboeren min lett så han våkner før jeg får gjort stor skade
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 MajjaMedLilleLeah*HØYGRAVID* Hehehehe, syklet! Det er vel den beste jeg har hørt! Han broren din ser ut til å ha hatt mye å gjøre han også! ***Jeg ler meg ihjel***
Niem og Patrick Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Her en dag lå jeg å drømte søtt om den gamle hunden min Timmy som døde for ca 5år siden. Så ringer sambos vekkerklokke på siden av han, jeg våkner først, ser lenge på sambo mens jeg tenker: "Hva heter han nå igjen???" Så utbryter jeg: "Timmy! Klokka di ringer!!" Haha, følte meg lur da jeg klarer å glemme navnet på sambo i forfjamselsen;)
Hera83 Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Hehe ligger og krøker meg i latterkrampe her! Har et par episoder jeg også. Første gangen var i sommer da vi akkurat hadde kommet hjem fra ferie i Irland. Der har de jo den berømte Guinnessen som jeg klarte å drikke en pint av (tok meg 1,5 time...). Men den sitter i alle fall igjen i hukommelsen min for da jeg såvidt hadde sovnet så jeg et tak med den guinness-logoen på komme rasende ned på meg. Jeg skriker av full hals "hva er det der???". Samboeren min skjønner ingenting, mens jeg fortsetter å skrike. Så våkner jeg og blir passe flau. Andre ganger har jeg sett en hånd komme mot meg for å ta meg og låret til samboeren min komme fra oven og rett ned i ansiktet på meg. Alle ganger har det endt i mye skriking og rødming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå