Gå til innhold

Noen som skal føde på A-HUS????? :)


jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

hallo hallo. vel var bare litt nysjerrig om det var flere enn meg som skulle føde på a-hus-????det hadde vært koselig med følge da. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bor 2 min unna,så hører til der,men skal søke på Riksen.

Så får se.

Når har du termin?Bor du i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo begge to. vel jeg tilhører det sykehuset, tar ti min med bil fra meg. ja.....jeg hadde hele tida tenkt at jeg ville føde i det nye sykehuset, men det blir ikke det nå.

 

jeg har termin ca. 8.08.08. hehe. for en dato hehe. hva med dere????

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca. 01.08.08.Gruer meg litt til å gå høygravid i sommer, men Norge er jo ikke akkurat kjent for den værste tropesommer, så det skal vel gå bra... Er det første gang for deg også? Det er så spennende det her. Gleder meg så utrolig masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp dette er også min første gang. så er både glad og gruer meg til fødselen hehe. men tenker ikke så mye på fødselen enda. tenker mer på at de tre første måndene skal over, så alt er sikret. ellers da har du noen symptomer???? jeg har ikke noe veldig mye, mest ømme bryst og skikkelig trøtt hele tida.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lite symptomer jeg også. Ømme bryster og mer trøtt enn vanlig. Ellers alt vel:-) Det blir moro å følge hverandre fram mot fødsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg gleeeeder meg til å gå høygravid i sommer:-)

Da skal alle få se megen:-)

Vi skal på UL om 3,5 uke,2. jan,så da skal vi søke fødeplass.

Er da i uke 8 eller 9.Har termin 15.aug,men har planer om å få den 20:-)

20.08.2008;-)

Første for oss også og vi har ventet leeeenge,så det her er heeelt ufattelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du til UL? Jeg har lyst til å ta ultralyd første uken i januar jeg også, men vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. Dette er toppers! Det blir spennende med dato da:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Riksen.

Alle som har vært gjennom IVF,prøverør, får tilbud om det rundt uke 7-8.

Hadde nok ikke tatt det hvis ikke vi hadde fått tilbud om det.

Mener at naturen får gå sin gang.

 

Hvor bor du Hepsi?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor i Aurskog-Høland (hvis noen vet hvor det er. :P) Laaangt utpå bygda i hvertfall. :) Jeg vet foreløpig ikke noe når det gjelder sykehus, fordi det er mange i omegn her som har født på Kongsvinger sykehus, så jeg vet ikke. Men det får man vel kanskje vite når man er på kontroll? Har hørt mye positiv om å føde på Kongsvinger. Problemet er isåfall at det ligger omtrent 2 timers kjøring fra der vi bor. Men de er kjent for å ta inn de fødende så fort de skulle merke noe som helst, som i motsetning av det jeg har hørt om Ahus, hvor du nesten må være i full gang for å få komme inn. Men som sagt, dette finner jeg vel ut av etterhvert. + at jeg føler egentlig for å være litt nærmere den "magiske grensa" for å tørre tenke så mye på det. Er bare 6 uker på vei ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor ved skedsmokorset. blir nok ultralyd på meg som det pleier å være i uke 17 tror. skal til første kontroll i andre uka i januar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Blir nok Ahus på meg og. Termin 01.08.08, er så spent. Var på ul i går, så det lille hjerte slå febrilsk og innså at det vokser et lite menneske inni meg. Det er helt sykt, går rundt i lykkerus og lett forvirring. Fikk med bilde hjem, og kjærsten min bare lo, ser jo ingenting på stillbilde- men en liten klump er det. Vår lille klump..

 

Nå for tiden ligger jeg i kosebuksa under ullpledd og sover hver dag etter jobb. Da kjæresten min prøvde å vekke meg i går kveld etter 4 timer på sofaen hadde jeg sagt i ørska- at det ikke var noe vits å våkne, for det var ingenting annet å gjøre eller som betydde noe for meg enn å sove.. Da han spurte om jeg ikke heller ville prate med han hadde jeg sagt- neitakk, ingenting er bedre enn å sove, la meg være i fred.. Huff, hvem er denne kjerringa som har inntatt kroppen min? Gleder meg til 1.trimester er over, dette er ikke så bra for forholdet..

 

Ser fram til å vralte rundt i fine kjoler i sommer og strutte av femininitet.

Lykke til alle sammen! Fint å vite at man ikke er alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Vi har termin samme dag:-) Kanskje vi sees på fødestua?? Vel, det spørs vel om disse bebisene vil ut på riktig dag da... Og terminen blir vel ofte flyttet når man har vært til ultralyd. Vi får se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-Hus på meg også. Fikk min forrige lille der - synes de var veldig flinke. Så får man bare se bort fra at lokalene er mindre vakre...... jeg tror ikke jeg klarer å knipe igjen helt til det nye sykehuset kommer - termin 14. august.

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen velkommen til dere nye. så koselige å ha flere å følge med. dette her blir koselig. åååå jeg er også veldig trøtt nå fortida, er slitsomt hehe.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må dessverre forlate dere:-( Ble operert i hui og hast på Ahus 21.desenber for svangerskap utenfor livmoren. Voldsomme smerter, unner ingen denne opplevelsen. Det har begynt å gå opp for meg nå at vi har mistet vår lille bebis.... Men, satser med friskt mot om noen måneder og håper at ting går riktig for seg da. Lykke til jenter! Dere får nok flotte augustbarn:-)

 

Jeg får trøste meg med at jeg får føde i nytt sykehus:-)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...