gullungene 01 og 06 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 har 5 nydelige nøster som er klar for nye hjem, kanskje noen her vil ha? det er 4gutter og 1 jente. 3 er grå spraglete og 2 svart/hvite. bor på sandnes.
*Labomba80* Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 *Arg* Typisk at du skal bo så langt unna! Er på jakt etter kattunge, men ingen å finne her i nærheten:(
gullungene 01 og 06 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 ja er det ikke typisk. ingen rundt her som vil ha, og jeg kan ikke ha alt.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 hadde jeg lest denne i går så bor på klepp jeg. ) Men nå har vi funnet ei søt jente men hun er ikke leveringsklar før om 3-4 uker til..
gullungene 01 og 06 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 det var jo dumt at jeg ikke la det ut før da. er vanskeligt og få gitt de bort, og de er jo så sjønne at jeg sliter med og gåtil dyrlegen med de også. de er 8 uker nå
LizzyG Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Sliter med å gå til dyrlegen? For å avlive de da eller? Hva med å heller sterlisere hunnkatten deres, så slipper dere sånne problemer?
zadine Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Sett annonse i avisen. Jeg fikk telefon fra en tidligere kollega av meg som var på jakt etter katt her for et par uker siden. Han mente at det var vanskelig å få tak i på denne tia av året. Så prøv avisa før du foretar deg noe som helst annet. (han bor forresten i stavanger, og følger med i avisa for å se etter kattunger)
zadine Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Et lite tips, gi dem gjerne navn i annonsen, lag annonsen litt anderledes, slik at den blir lagt merke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå