Gå til innhold

Det finnes ingen større glede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt betatt av det lille dådyret mitt, det finnes ikke noe mer fantastisk enn og våkne til de små dunkende sparkene hennes i ryggen, ta henne tett inntil kroppen min, kjenne pusten hennes og vite at det er jeg som har skapt dette lille vidunderet.

Det finnes ikke noe mer fantastisk enn og ligge det lille barnet tett inntil brystet mitt og vite at kroppen min livnærer den lille, se barnet dypt inn i øynene mens det ligger der og smatter fornøyd.

Det finnes ikke noe mer fantastisk og mer givende enn og gå lange trilleturer og se de små nysgjerrige øynene suge til seg alle inntrykk, farger, lyder og lukter oppi vognen, eller og ligge en hel ettermiddag på gulvet med den lille bare for og se om den klarer og holde hånden rundt ranglen sin, eller bare for og beundre den lille.

Det finnes ikke noe som varmer en mors hjerte mer enn et fornøyd smil når en minst venter det, eller høre den herlige pludringen fra et lite barn.

Det finnes ikke noe mer fantastisk enn og løfte opp et gråtende barn og vite at det bare er jeg i hele verden som klarer og trøste det, holde det tett opp mot brystet og stryke det forsiktig over ryggen.

Det finnes ikke noe mer fantastisk og fredfult enn og se et lite barn ligge og sove søtt i sengen sin, stryke det varsomt over kinnet og kysse det forsiktig god natt og glede seg til og våkne opp til en ny fantastisk dag med det lille barnet.

At et lite barn kunne gi meg så mye glede i livet hadde jeg aldri noen gang kunne forestilt meg, mitt lille barn.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...