mammatilTHEODOR:) Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Altså hvor lenge spiser babyene på hver pupp?
Northernlights Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Når jeg fullammet han,var det ca 10-15 minutter på hver pupp.
2 gutter og 1 jente Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 snuppen min har ikke tid til aa sutte mere enn 3-4 minutter om gangen...det er jo saa mye annet som maa sees paa! Om natta derimot spiser han stort sett rundt 10 minutter, for da er det moerkt og stille og ingenting annet aa se paa!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 I begynnelsen tok et måltid som oftest 20-30 minutter. Nå er han blitt 6 mnd og spiser seg ferdig på 5 minutter.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 okej:) sånn er det her også.. før spiste han opptil 40-45 min til sammen, mens nå går det vel aldri mer enn 10.. Fullammer heller ikke da, han får både mme og grøt i tillegg..
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 På dagtid bruker han vel 4 minutter på hver pupp, på natten kanskje 10. Puppene virker også fullere på natten. Skjønner egentlig ikke at jeg har nok melk for jeg er aldri sprengt lenger, ikke lekker jeg og puppene virker ikke fyldige lenger. Men han vokser normalt og er en harmonisk og blid gutt, så det tyder vel på at han får nok. Er det virkelig så stor forskjell på barn, at noen gjør seg ferdig på få minutter mens andre bruker opptil 45 minutter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå