MissMatch Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har nettopp fått vite at jenta mi har kommet inn i Sommerfryd barnehage i Hagegata. Er det noen som vet noe om denne barnehagen og om det er et "hyggelig" sted;-)? Hun er bare et år når hun skal begynne, så jeg synes mildt sagt det er litt skummelt, dette... Glad for svar!
Sylteflesk Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 He-he, jenta mi skal også begynne der over jul :-) Hun er bare 13 mnd så vi synes også dette er spennende. Mannen min var innom der og det virket veldig hyggelig, sa han. Tøyensenteret er jo ikke det triveligste stedet, men det virket altså fint i barnehagen og de ansatte var hyggelige. Han kom bare innom helt uanmeldt, men fikk i hvert fall en varm velkomst og ble vist rundt. De holder på å bygge om så han fikk ikke sett den nye delen.
MissMatch Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 Åååh, det var godt å høre! Synes heller ikke Tøyensenteret er verdens hyggeligste sted for tiden, men det behøver jo selvfølgelig ikke ha noe med Sommerfryd å gjøre! Så at det var pusset opp i sommer, gleder meg til å stikke innom. Da sees vi vel over jul da, ertabertasukkererta;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå