Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 En dag da jeg hentet min sønn på 4 år i barnehagen, kunne en av tantene fortelle at han hadde fortalt til hele barnehagen at jeg kunne fly. Uansett hvor mye de prøvde å forklere at mennesker ikke kan fly, så hadde han stått på sitt. MAMMA KAN FLY. Vel hjemme tok jeg opp dette med flygingen. Hva mente han med det. Mente han at mamma hadde flydd i et fly? Nei, det var ikke det, mamma kunne fly helt selv. Men, jeg kan ikke det, prøvde jeg meg med. Jo mamma, sa han, jeg har sett det på bilde. Kan du hente bildet, sa jeg og tenkte at nå får han problemer. Men han løp avgårde og kom tilbake like etter, med et filmcover. Filmen var Elektra, og på baksiden er det et bilde der det ser ut som om hun flyr. Dette trodde sønnen min var meg (Vi ligner ikke litt en gang, men jeg tok det som et STORT kompliment) Uansett hvor mye jeg sa at det ikke var meg, så tror han det er meg. Og han vet at mamma kan fly. Han har filmen med seg i sengen om kvelden. Men som han sier, jeg skal ikke si det til noen mamma, det er vår hemmelighet. Som Spiderman, han har også hemmeligheter. Utrolig søtt, men det varer vel ikke lenge før han oppdager sannheten og jeg går tilbake til å være en vanlig kjedelig mamma, som ikke kan fly:-)
Viva_oslo Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Så fantastisk!!! Utrolig fin historie.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 HA, ha ,ha, ha, ha..... Jeg ler meg ihjel her!!! Utrolig herlig unge!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå