Gå til innhold

safran til lussekatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor i alle dager finner jeg det? har traalet noen dagligvarebutikker naa i min soeken for aa finne safran...pokker ogsaa, er jo snart luciadagen og jeg ville lage lussekatter i aar.... hvor kan jeg faa tak i det? Her jeg bor (en liten by i nordnorge) finnes det ingen av de flotte butikkene som man kan finne paa grunerloekka desverre, saa hva gjoer jeg da? har jo ikke faatt sjekket alle butikkene enda, saa er det noen som vet saa slipper jeg mere leiting. er jo saa tungvint aa kjoere fra butikk til butikk med liten baby paa slep....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apoteket. Du kan bruke gurkemeie i stedet og det får du kjøpt på vanlige matbutikker. Det står i krydderhyllene. Evt kan du prøve deg med gul konditorfarge.

Gjest supersnupp
Skrevet

det går an å bruke gurkemeie istede for safran:)

Skrevet

Bruk gurkemeie. Safran som kjøpes på apoteket er fryktelig dyrt. Det er verdens dyreste krydder. Det ser ut som tynne røde tråder. Jeg har heldigvis kjøpt ekte safran i år fra en kollega som har vært i tyrkia, men bruker vanligvis gurkemeie.

Skrevet

Hvis det finnes ICA så har de safran der

Skrevet

de har det på apoteket ja.

jeg bruker gurkemeie jeg. en smule billigere..

Skrevet

gurkemeie! :) okey, TUSEN TAKK! da skal vi ut aa lete etter det paa mandag! :) da blir det luciadag i heimen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...