Gå til innhold

noen som har opplevvd en sa...plis hjelp????

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia. har hatt tre omganga med blødninga nu siden mensen va ferdi den 22 november. nu blør æ passelig mykkje. snakka m legen på tlf å de sa d kunne være en spontanabort....men skulle undersøkes på mandagen. har bære litt vanlige menssmerta. å vanlig blod...noen gang brunt. men e ikkje kommet nåkka klump av slag. ka dåkk trur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde normal mens som var ferdig den 22 nov? Da har du knapt hatt eggløsning enda da?

Man ikke akkurat si at det er SA man har uten at det er bekreftet graviditet med test eller ved annen bekreftende måte(hcg-prøve, ultralyd, GU).

Eller tror du at du allerede kan ha vært gravid da du hadde blødning i november også? Men uansett, uten positiv test kan man ikke se på det som annet enn mens eller uregelmessig blødning

Skrevet

Jeg har akkuat hatt en SA og var ca 6 uker på vei. Det begynte som mensmurring i ryggen, og litt blødninger. Ikke mye men noen ganger litt brunt. dette begynte på en søndag og på torsdagen var jeg på sykehuset til UL og fikk da bekreftet at det var en SA, legen sa jeg kom til å blø mere de neste dagene og kom til å få mens smerter. Det stemte det, kom en del mer, men var over innen en uke. Jeg ventet på klupmer med det kom ingen klumper, mulig det var så tidlig at jeg ikke så de. Skulle inn til utskrapning fredagen etter og da var alt borte av seg selv så jeg slapp det. Det er trist å miste, men jeg tenker at det som var der var nok ikke friskt nok til å bli bra. Så nå prøver vi videre.

Skrevet

tok en test før 4 daga sia. den va negativ.

Skrevet

Når hadde du eggløsning da?

Skrevet

i mai i fjor hadde jeg d slik. legen mente at d var en hormonell blødnings forstyrrelse. og at di går over av seg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...