♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Kom hjem nå i ste og skulle ta inn posten. hadde fått brev fra advokaten min og tenkte ikke så mye over det... Jeg og bf var i rettsak i september fordi han påstår at jeg er uegnet som mor osv, lang historie... Men i dag da så sto det i brevet at det å ha sønn sin fra onsdag til søndag ble for mye. han sier at vår sønn ikke finner til ro på disse dagene fordi det er mye forskjellig. Ja det er mye forskjellig. hos meg så går han i barnehage og leker med mange andre. vi er på ishockey kamper og mye hos besteforeldre. Hos far så er han ikke i barnehage torsdag og fredag. han går hjemme sammens med fars kone og dems sønn. han tisser på seg og får masse kjeft om at han ikke er flink gutt. han blir nok også satt bakerst i ranken fordi når han kommer hjem så er han ille kontakt søkende og krever å få være med over alt, jeg kan ikke en gang gå på do. Men dette er jo synd da for barnet mitt fordi han er jo glad i pappaen sin. Retten sa at samværet skulle være: onsdag til søndag annen hver uke anne hver jul, nytt år og påske annen hver jul, høst ferie 4 uker sommer. Nå sier bf at han skal kun ha fredag til søndag annen hver uke jul fra 12.00 til 14 oo første juledag nytt år fra 12oo til 14 oo første dag annen hver påske fra skjærtorsdag til 1 påskedag og 2 uker sommerferie. Far har flyttet ca 45 min unna så det er et lite stykke å kjøre. vår sønn kjenner jo ingen der opp så for han er alt nytt. Men samtidig så skjønner jeg ikke hvorfor han går ned på samværet, får litt følelsen av et han ikke vil ha sønn sin i det hele tatt! Men men... er vel ikke så mye jeg får gjordt. skal ringe advokaten min på mandag og høre med ho hva ho synes, og så får vi se
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Vet ikke helt hva jeg skal si, eller hva du ønsker? Kanskje er det fint at den lille er mest hos deg, så blir det ikke så mye fram og tilbake for ham. I tillegg er det jo greitt hvis det stemmer at han blir stemoderlig behandlet hos far. Uansett - håper dere finner en god løsning - klem:-)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 derfor jeg har litt blandede føleser. for jeg får på en måte bevist alt jeg har vist om at han bare har sønn sin på økonomiske grunnlag og det var også derfor han stevnet megmen samtidig så er det synd fordi et barn har godt av å være hos begge foreldrene
snurkle Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Et barn har best av å være hos de som elsker h*n betingelsesløst og som kan tilby et trygt og godt hjem. Det ideelle er selvfølgelig om begge foreldrene kan gi dette, men om han hos sin far opplever å være et annenrangs familiemedlem så er det nok bedre at han hovedsaklig er os deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå