Ruttitutt :-) Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg lurer på om jeg kan ha hatt egglederbetennelse for en god stund siden, og at det kan ha gjort egglederen min tett (jeg har bare en som virker, dvs bare en eggstokk). Vi har prøvd nå i snart 8 mnd, og med førstemann ble jeg rgavid på første forsøk, og tillegg har jeg vært gravid 2 ganger uten en gang å prøve (vi har bare ett barn). Første mnd vi prøvde nå, for 8 nd siden, fikk jeg veldig veldig vondt aller nederst i magen, akkurat som om jeg hadde eggløsingsvondt, bare at jeg kunne gange det med hundre! Ble kjørt i ambulanse til sykehuset for de var redd det var blindtarmen. De fant ikke ut hva det var...og ingen nevnte egglederbetennelse, det er noe jeg selv har begynt å tenke på i ettertid. Det gjorde veldig vondt nederst i magen, og i eggstokken, eller dvs på siden da iallefall. Jeg hadde litt feber, og litt høyt blodtrykk da jeg ble hentet i ambulansen. Jeg hadde forhøyede hvite blodlegemer, vet ikke helt hva det betyr, men tror det betyr at man kan ha en betennelse i kroppen. Gynekologen bare undersøkte meg med innvendig ul, og så sendte de meg hjem. Jeg hadde veldig vondt i manga dager, og kjente det i lang lang tid. Fikk aldri pencilin eller noe. Så jeg lurer på, dere som har hatt egglederbetennelse, kjentes det slik ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå