Gå til innhold

Jeg ble bare så forundret av et annet innlegg her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i allverden er harry med å være fra Oppdal/små steder, bo på gård og/eller kjøre bmw? Er det liksom så mye bedre å være fra en storby, bo i blokk i en liten leilighet og ta bussen/trikken/toget når man skal noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det florerer en del fordommer her inne, det er i hvert fall klart...

Skrevet

Jeg er myyye bedre enn mange her inne, for jeg bor i hus, kjører Rav4 og bor rett utenfor Oslo.

(MEN; jeg er født på Hamar, oppvokst første del av barndommen i Brumunddal, og har en far med Hedmarksdialekt. Men dette snakket jeg selvsagt aldri om!)

:)

Heheh, helt enig med deg Queen. Jeg måtte trekke på smilebåndet da jeg leste innlegget du sikter til.

Skrevet

Ja, jeg blir så forundret...

At en 86 mod bmw 3 serie, full av styling, wonderbaum og stereoanlegg til 5 x prisen av bilen er harry, ja det kan jeg jo forstå da.. hehe.. Men å si at man er harry fordi man bor på Oppdal, den syns jeg blir for drøy ja..

Og hva er galt med å bo på gård?

Hvor i allverden tror folk maten deres kommer fra?

Hadde vært gøy å høre grunnen til at folk sier sånn..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Signerer med store bokstaver!!!!

By eller bygd - who cares? Gård eller blokkleilighet - det er jo både fordeler og ulemper med begge deler. Jeg har selv bodd i lita bygd, liten by og to store byer, og folk er da folk uansett! Byfolk ser ned på "bøndene" og omvendt.... For meg blir det bare dumt.

Mye fordommer, ja.

Skrevet

Hehe... Men du Bris.. Siden du kjører en Rav4, og bor i en storby, så må du jo nesten ha hytte på Oppdal da. Og et fett skiutstyr som står til pynt ved hytteveggen, og noen fete slalombriller hengende oppå hodet, eller aller helst bak i nakken.. Og sitte på verandaen å nikke til folk å skryte litt over alle de investeringene du har gjort på børsen i ferien... ;) Hehe..

Skrevet

Du må tro det er deilig å komme tilbake til byen etter ferien. Sivilisasjon og folk med forståelig dialekt.

Ingenting er som en stor og dyyyyp eksos-pust!

Skrevet

Hehe.. Nettopp.. ;)

Skrevet

Det må være på østlandet det er så mye fordommer. Har ikke opplevd noe sånt her jeg er fra.

Skrevet

Klara Ku, du har jo litt fordommer da, siden du sier at de fra Østlandet som må ha store fordommer ;-p ...hihi...

Skrevet

Tror veldig mange har litt fordommer i stor eller liten grad (har jeg fordommer nå? ;-) Men man trenger ikke å prate høyt om det så andre blir støtet av det. Selv prøver jeg å ikke ha det, men merker jo at tankene flyr av og til.. Jeg bor i Drammen (er jeg harry da eller...? hehe) i blokk og drømmer om å bo på gård på landet med høner på tunet og små lam som løper rundt omkring.. haha. :-) Syns det høres så utrolig koselig ut jeg. Men siden jeg ikke er ferdig utdannet og samboeren min jobber i oslo, blir det litt vanskelig... sukk :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...