Bella Swan Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Så skal jeg sende det til NRK etterpå, hehehehehehehehehehehe, hohohoho.
Stratos med 3 barn Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Da må jeg spørre her også! Er det du eller ungen din som liker det? Kalle jævla.. :DDDDDDDDD
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Adrian synest det er heilt topp da, eg lar han få sjå det, klarer liksom ikkje heilt å sjå kva som er galt i dette programmet?
Bella Swan Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Det var bare en spøk da, men fra spøk til alvor. Barna elsker det, jeg har ikke sett noe særlig på det. Men barnetv er for barna og ikke for de voksne!!
RosaPåBall Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 det er jo ungene som skal like det er det ikke det??? De som tror at jul i skomakergata hadde vært så fantastisk koselig i 2007 tror jeg ville fått seg en overraskelse om det kom i reprise...
**¤¤** Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Sønnen min liker det også, men han begynne og blir lei av det nå. Jeg savner Jul i Skomakergata.
Sweet caramel Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Jeg ble skuffet over det, savner jul i skomakergaten, eller blåfjell for den saks skyld..! Men, det er jo barna som skal like det, ikke vi voksne, mener nå jeg. Datteren min på under 3 år er ikke så veldig begeistret for barnas superjul heller, men hun er nok litt for liten enda. Men vi har det på fordet, og hun titter litt på det:-)
Gjest mamma'n t go'gutten+junispire Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Sønnen min på 2 år ser på det han;) Er jo greit det er litt forskjell på type program fra år til år og da.. Og vil man se noe litt mer "tradisjonelt" kan man se på Jul i svingen på dansk tv..hvis man har det..det er jo en koselig serie.. Eller kjøpe skomakergata på dvd;) hehe
*Joa* Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Altså ser ingen overskriften??? Dette er en tråd for dem som IKKE liker barnas superjul..... Hvorfor skal dere blande dere????????????????????????????????????????
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Det er faktisk ikke det. Hun lagde en tråd her for å gjøre narr av min tråd. Hvor jeg ville samle inn klager til serien med tanke på å gjøre noe med det, siden det er så mange som missliker den. Istedet for å bare klage på det her inne. Men lufta ble vel litt tatt ut av det hele syns jeg.
*Joa* Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 HAHAHAHA, da var det JEG som ikke leste overskriften:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå