Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 hei!! søndag den 2. desember var jeg og sønnen min en tur ute og vi kom i kontakt med ei veldig søt og hyggelig jente som vi tilbringte hele dagen med. vi utvekslet telefonnummer og de neste dagene sendte jeg henne noen meldinger og hun svarte på de, men sendte aldri melding først. svarte bare på det jeg skrev. fikk avtalt at hun skulle komme på besøk til meg på torsdag kl 21, men hun kunne bare være ett par timer siden hun skulle på jobb fredag. hun ble til kl 0100 da ) på fredagsformiddag fikk jeg melding av henne at hun kunne tenke seg å komme en tur på søndag og se en film eller noe så vi avtalte det. i går kvled sendte jeg en sms og lurte på hva hun skulle på lørdag og fikk til svar at hun skulle til ei venninde å se en kamp og hun lurte på hva jeg skulle da. jeg svarte har ingen planer. da sa hun, så du har lyst på besøk da? jeg svarte selvfølgelig ja. da sa hun da ses vi i morgen oxo ) jeg er ganske sjenert da og er redd for å tolke ting feil osv. men sånn ut i fra det, tror dere jeg har noen mulighet hos henne. da hun var her på torsdag hadde vi det kjempekoselig og skravlet i mange timer.
Anele&Solstråla Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Høres ut som du har muligheter der:)
Groosalugg Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Det høres lovende ut dette ja! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 sukk.. tenk å finne hverandre slik da, at dere finner tonen og kjemien slik med en gang! på lekeplassen - ikke drita på en brun pub liksom :-D Jeg og vil!!! men nå er mitt brudd veeeldig ferskt da, så jeg regner med å vente litt... hørtes ut som hun var interresert ja...
¤ my precious ¤ Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Oi, så utrolig spennende og gøy Jeg tror definitivt at du har sjans - hihi. Lykke til!!!! (...klarer ikke helt å la være og være litt misunnerlig - hehe...)
alene pappa Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 sånn da var henne her i går. kom vel ca kl 15,30 og reiste igjen kl 0400. så en film og koste oss masse. mye snakking osv. hehe jeg håper dere har rett i at jeg har sjans, men tørr fortsatt ikke ha for høye forhåpninger da. ting går såfall veldig sakte. har ikke hatt noen former for sex da, men utpå kvelden ble det litt kosing (uskyldig). om det er sånn at jeg har sjans så er det ganske behagelig nå. liksom ikke noe marraton. he he. hun kommer igjen en tur i dag da ) gidder ikke være anonym lengre.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Så flott da, håper det blir til noe skikkelig bra mellom dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå