Gå til innhold

Fy søren, gubben er barnslig han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et humør på den fyren.. Å mannfolka sier vi er hormonelle?? Er det rart jeg blir grinete?? Ikke vil han kose noe særlig, ikke vil han ligge med meg (har for seg at det blir pedo fordi jeg er gravid), hva f..n forventer han seg av humør da?? Synes ikke vi er som kjærester lengre, bare to som bor sammen...Hvordan skal dette gå da?? Begynner å bli oppriktig bekymret...

Åh.. bare måtte få det ut før jeg eksploderte!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... unnskyld at jeg ler. Men det slo meg at innlegget like gjerne kunne ha vært skrevet av en mann. Det er jo gjerne vi damene som ikke orker, og kara som blir frustrerte av å ikke få seg noe...

Skrevet

Skjønner at det blir tungt humør når det er lite humør og intimitet for tiden. Mange trenger liksom ekstra mye av begge deler i denne fasen. Du må forklare ham akkurat hva du føler da, ikke noe særlig å bare bo under samme tak uten å ha de gode følelsene m hverandre. Blir grinete selv jeg, hvis det går en stund mellom hver gang jeg "får meg noe". Men heldigvis ik noe problem her i huset. Prøv å snakke sammen- fuker ikke det, kan det vel være en ide m familie/-parterapi? Å få inn en 3.persons synspunkt.. Håper det løser seg da...lykke til

Skrevet

Vel..nå er han bare dritt sur, og sier det er slutt...Så mye for voksen mann..Så da blir jeg vel alenemor likevel da..

Skrevet

Hæææ? Nå kjenner jo ikke jeg bakgrunnen og forholdet deres da, men det må jo ligge mye annet abk hvis han mener det... Høres ikke ut som en veldig moden og omsorgsfull mann (unnskyld at jeg sier det). Håper virkelig dere får snakket sammen og får orden på dette da, dere venter tross alt et barn sammen. Det skal jo ikke være så trist i denne tida av livet ditt. Lykke til !!!

Skrevet

Antar at det er MYE mer bak en det du forteller siden han sier det er slutt...?

Men når det gjelder kos/intimitet er det ikke uvanlig at men freaker ut litt når mor er gravid. Mange mener at det er litt "ekkelt" å stikke junior inn til babyen i magen (selv om de rent logisk vet at junior aldri kommer inn dit, så føler de det slik). Det er heller ikke så lett for dem å skjønne alt det som foregår inni/med deg og kroppen din.

Jeg vet ikke hvor langt du er på vei, men har dere ikke vert på UL enda kan det hende det bedrer seg litt etter den. Husker selv med første så var min mann lite deltagende før det. vanskelig for ham å fatte at det er liv der når en ikke har mage, engang.

Hva hvis det var omvendt? At DU ikke orket kos/intimitet? Ville ikke du at han skulle vert forståelsesfull ang det i stedet for å bli rasende? Husk på at det ikke bare er mor som er gravid, far går igjennom mye han også - følelser skal man ikke kimse av!

(Hilsen en som vet at det ikke bli noe på meg før ungen er ute, selv om den vordende pappa ikke freaker ut like mye som forrige gang er selve akten UAKTUELT for ham. Må jo bare respektere det.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...