Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 I går var vi på besøk hos mine svigerforeldre. Da victor skulle spise sier plutselig broren til sambo at lillegutt spiser for mye! (han har kanskje sett han spise to ganger før) Så sa jeg at han får det som skal være en porsjon med grøt, som står på grøtpakken. Så sa han ikke mere. Da lillegutt ikke orket mere sa han: Takk og pris... Den ungen din begynner å bli dritfeit! Herregud, du kan ikke drive å fore han opp på den måten. Jeg ble så sint at jeg holdt på å sprekke, ble også utrolig såret på lillegutts vegne:( Han ligger jo på gjennomsnittsvekta, og jeg har fullammet han, så det er klart han ikke er tynn! Han har litt valker på lårene og hånleddene, men det syntes jeg bare er søtt! Iallefal når jeg VET at han er normal!!!!! barneleger og helsesøster sier det er en flott liten gutt, tror de hadde komentert om han hadde vert overvektig!? Kanskje mine hormoner som tar litt på styr nå, men jeg er utrolig lei meg! Ville bare hjem etter dette skjedde.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Uff.. Dette hadde jeg blitt sint over også. Noen snakker før de tenker... Så lenge de ikke sier noe om vekten på helsestasjonen så syns jeg ikke du skal bry deg om disse kommentarene jeg.. Evnt. så kan du jo spørre når du er hos helsesøster. Babyer er søtest med litt valker.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 Ja, jeg syntes også det da. Men ble så sint på lillegutts vegner bare! Kjente jeg fikk sånn forsvars trang! han har jo ingen barn selv da, men uansett har ingen rett til å si "ungen din er dritfeit"!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Kansje han rett og slett er misunnelig på at dere har barn... Syns det var forferdelig stygt å si sånn.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 Ja, jeg vet han har veldig lyst på barn selv, men hvis han er misunnelig syntes jeg det er utrolig dårlig å la det gå ut over sin 7 mndr gamle nevø... Hva med å heller være glad for å ha en liten mini i huset av og til som vi gjerne deler litt med han? Men men...
Nætte;mortil2 Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Huff!! For en ekkel onkel... Og tror du kan ta det helt med ro i forhold til vekt og helsestasjonen, for de er opptatt av det der, og ville helt sikkert sagt fra hvis han var for rund! Dessuten har da veldig mange små sånne "kosevalker" rundt håndledd og lår!!!! Det er jo bare skikkelig babydigg!!!! Han burde fått seg en munnfull tilbake han onkelen, for slikt noe sier man overhodet ikke!!! At du ville hjem og ville forsvare lillegutt skjønner jeg veldig godt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nei kos deg med lille gutten din og ikke tenk på det! For en ekling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå