Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Noen som har erfaring med at dette funker?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Lurer også fælt på dette.Vi prøver så godt vi kan, men er liksom ikke helt lett med den store magen, vanskelig å finne en stilling som er god. Er det helt forgjeves?? For det er helt ærlig ikke så veldig nytelse for min del..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 med første mann hadde vi litt kos i halmen på morgenen, kl 08,30 gikk vannet og på kvelden var det full fart på sykehuset for å føde. Så ja, jeg tror at det fungerer.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Har hatt sex flere ganger etter termin, men fortsatt ingen fødsel. Så min erfaring er at det ikke fungerer...
Athina' Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Tror man må være moden(og evnt litt åpning) for at det skal ha noe hensikt. I allefall det som har stått i tråder før :-)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 veeel..hadde termin 30.11 og har fremdeles babyen inni magen...selv om hodet er festet og legen sa at hun er klar for å komme ut..hm..
metteflette Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Jeg prøvde også dette med forrige mann, men funka ikke. Helt ærlig så kan man jo ikke vite om det funka eller ikke, det kan jo være at fødselen hadde startet uansett... Jeg er moden nå, med gode 2 cm ++ åpning, masse kynnere , men ingen baby. 40+2 idag... Orker ikke tanken på sex, går heller å legger meg og nyter enda en natt uten amming og bleieskift;) For de nettene er jammen ikke langt unna nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå