Lykkeliten *På overtid* Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Fikk positiv test i dag tidlig!! ) Tok en på onsdag som var veldig svak, men i dag var den mye tydeligere. Kjenner også på hele meg at jeg er gravid. Kjenner det er noe der. Pluss at jeg er kvalm og trøtt. ) Åååh så herlig! Kan ikke fatte det. Etter 15 måneder med prøving var det endelig min tur. Og oppskriften? PERGOTIME! Første av tre turer med pergotime og så klaffet det. Håper alt går bra og jeg får beholde det. Ønsker dere alle lykke til her inne. Ikke gi opp håpet. Da flytter jeg over på 1 tri.
Truseprinsesse Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer så mye med den lille i magen. Dette går helt fint vettu. Lykke til og kos deg masse.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer Er nettopp ferdig med første AIH-forsøk, så håper å komme etter deg over til 1.tri om 14 dager
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Skal krysse fingrene for deg turbotrollet
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer såååå mye!!! ENDELIG ble det deres tur. Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 GRATULERE SÅ MYE:) så koselig. testa selv positiv på torsdags kvelden:) blir hyggelig å følge deg inne på 1 tri:)
kattungen Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Hurra og gratulerer, heldige deg:))) Lykke til med svangerskapet og kos deg med magen. Klem
Lillegull og spiren Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) SÅ UTROLIG HELDIG DU ER:) Kos deg masse med den lille psiren og den voksende magen:) klem:)
2 fine små Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer saa mye!! Saa deilig aa endelig faa loenn for strevet, det er lenge med 14 mnd, men ikke saa lenge at man er spesielt utover normalen faktisk....men selvfolgelig utrooooooooolig irriterende aa vente. =o) Kos deg masse i svangerskapet og glis stort i 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå